پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: متولیان باید ۲ ورزشگاه شیک و مجهز برای استقلال و پرسپولیس درست کنند.

برهانی: استقلال و پرسپولیس به دو ورزشگاه اختصاصی نیاز دارندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آرش برهانی بازیکن سابق استقلال در حاشیه مراسم قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: از مسئولان سازمان لیگ تشکر می‌کنم که چنین مراسم شکیلی برگزار کردند. امیدوارم هجدهمین دوره لیگ برتر به خوبی برگزار شود. هر چقدر لیگ ما پویا باشد، تیم ملی از آن بهره می‌برد. آرزوی موفقیت برای همه تیم‌ها دارم.

برهانی درباره قانون ۹۰ به ۱۰ بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم متولیان فوتبال 2 ورزشگاه شیک برای استقلال و پرسپولیس درست کنند. استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی ندارند و همیشه در ورزشگاه آزادی بازی‌های خود را برگزار می‌کنند. امیدوارم ورزشگاه شیکی برای آن‌ها بسازند، نه مانند ورزشگاه‌هایی که دوره‌ای ساخته شده و با کیفیت هم نبودند. باید ورزشگاه‌هایی ساخته شوند که در شأن استقلال و پرسپولیس باشد.

او در واکنش به این گفته که تیم‌های اینتر و آث میلان هم در یک ورزشگاه مشترک دربی‌های خود را برگزار می‌کنند اظهار کرد: آن‌ها هم اشتباه می‌کنند. به نظرم این 2 تیم هم باید ورزشگاه‌های شیک و اختصاصی داشته باشند.

برهانی در خصوص وضعیت نامشخص تیام برای تمدید قراردادش و تلاش‌های استقلال اضافه کرد: کاش به جای این حرف‌ها، قرارداد سفت و محکمی با تیام می‌بستند تا این مشکلات پیش نیاید و امروز این صحبت‌ها مطرح نمی‌شد. بازیکن حرفه‌ای دوست دارد بهترین تیم و بهترین پول را بگیرد. تیام مهاجمی نیست که دلش برای استقلال بسوزد و بگوید از کودکی طرفدار استقلال بوده است. تیام بازیکن حرفه‌ای است و باید با او قرارداد سفت و محکم بسته می‌شد، نه اینکه الان دنبال بازیکن بیفتند و هر جایی که حضور دارد، سراغش بروند. این در شأن استقلال نیست. البته جای تقدیر دارد که مدیرعامل باشگاه به خاطر هواداران به ترکیه می‌رود، اما اگر قرارداد خوب و حرفه‌ای می‌بستند، این مشکلات بوجود نمی‌آمد.

بازیکن سابق استقلال درباره لغو بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: اتفاق خوبی نیست که تیم ملی نمی‌تواند بازی‌های دوستانه داشته باشد. کی‌روش از مدت‌ها قبل از لحاظ ذهنی برنامه‌ریزی کرده و با این شرایط تیم ملی به مشکل می‌خورد. امیدوارم فکری به حال این موضوع بکنند.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

اظهارات برهانی درباره استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار