سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس فدراسیون شطرنج درخواست کرد:

برگزاری مسابقات بین المللی و تشکیل یک تیم باشگاهی برای لیگ برتر در کرمان

رییس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران گفت: میزبانی یک مسابقه ی بین المللی و تشکیل یک تیم باشگاهی برای حضور در لیگ برتر حق استان کرمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهرداد پهلوان زاده، رییس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی رییس هیئت شطرنج استان کرمان که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، ضمن تقدیر از مدیرکل ورزش، کارکنان هیئت شطرنج  و اداره کل ورزش برای برگزاری خوب این مجمع گفت: بسیار خوب است که انتخابات برگزار شود، چرا که همواره انتخاب از انتصاب بهتر بوده است، در واقع وقتی کسی رأی می دهد به نظرش اهمیت داده می شود و از آن طرف هم، وقتی فردی با رأی دیگران به عنوان رییس انتخاب می شود، وظیفه دارد به بهترین نحو برای جامعه ای که انتخابش کرده اند کار کند و تمام کسانی که وی را انتخاب می کنند نیز باید کمک کنند تا رییس مربوطه به اهداف مورد نظر هیئت برسد.

وی از محمدعلی رضوانی رییس پیشین هیئت نیز که 4 سال ریاست هیئت را متقبل شدند، تشکر کرد و وی را شخصیتی فرهنگی و دانشگاهی عنوان کرد و افزود: اداره کردن مجموعه ی یک رشته ی ورزشی به ویژه شطرنج کار سختی و دشواریست چرا که افرادی با سلایق، علایق و منافع مختلف وجود دارد و پیدا کردن مسیر صحیح و راضی کردن همه کار دشواریست.

پهلوان زاده خطاب به همه ی نامزدهای انتخاباتی تصریح کرد: اگرچه ممکن است امروز مقابل هم قرار گرفته باشید اما درخواست می کنم از این پس، همه همدل باشید و برای پیشبرد اهداف این رشته ی ورزشی در استان و کشور تلاش کنید.

وی موسی علی، رییس جدید هیئت شطرنج را نیز فردی علاقه مند به شطرنج اعلام کرد و یادآور شد: از زمانی که یادم می آید وی در این حوزه فعالیت می کرده اند.

پهلوان زاده با اعلام اینکه کمتر استانی در کشور وجود دارد که استاد بزرگ داشته باشد، گفت: استاد درینی، استاد بزرگ استان کرمان است که بااخلاق بودن و نداشتن هیچ گونه نقطه ی سیاهی در فعالیت های ورزشیشان مهمترین ویژگیش است.

وی استاد بزرگ درینی را رهبر ورزشی این رشته در استان کرمان دانست و ابراز امیدواری کرد: با وجود این استاد بزرگ در کرمان، شاهد تربیت استادکاران بین المللی در بخش های بانوان و آقایان در این استان باشیم.

رییس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران از مسئولان ورزش استان خواست: یک مسابقه ی بین المللی شطرنج به میزبانی کرمان برگزار شود تا علاوه بر اینکه کمکی از سوی فدراسیون به استان می شود، سالیان سال ثمراتش برای استان برقرار باشد.

 پهلوان زاده از اعضای بخش های صنعتی که در مجمع حضور داشتند، درخواست کرد: کمک کنند تا یک تیم باشگاهی از استان کرمان در لیگ برتر حضور داشته باشد و این امر سبب شود، شطرنج بازانی که در استان حضور دارند، بتوانند فعالیت حرفه ای و درآمدزایی برای خودشان داشته باشند.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت شطرنج استان کرمان

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.