سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان:

تسهیلات اشتغال روستایی مطلوب نیست

استاندار همدان با بیان اینکه تاکنون ۴۷ درصد اعتبارات روستایی در استان جذب شده است، گفت:وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در همدان خوب نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان  در شورای برنامه ریزی استان همدان گفت: 310 پروژه  با مشارکت سه جانبه استانداری، دانشگاه و خیران در حال انجام است.

وی با اشاره لزوم اجرای پروژه ها با کارایی بالا بیان کرد: مدیران به سمت اجرایی پروژهای بروند که تاثیرگذاری بالایی بر زندگی مردم داشته باشد.

استاندار همدان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در همدان قابل قبول نیست، گفت: تاکنون 46 میلیارد از 130 میلیارد تومان و حدود 47 درصد اعتبارات روستایی در استان جذب شده است.

نیکبخت با بیان اینکه در استان همدان در همه فصول فرصت کار اجرایی و تکمیل پروژه‌ها، نیست، گفت:  تا به امروز 261 میلیارد و 200میلیون تومان مجموع فاز اول و دوم تسهیلات روستایی ابلاغ شده که تاکنون 46 میلیارد تومان جذب شده است.

وی با تاکید بر لزوم بهبود اشتغال روستایی گفت: علاوه بر کندی روند اعطای تسهیلات اشتغال روستایی چندین پرونده در مورد گلخانه‌ها در بروکراسی بانک  عامل مانده است که باید در اسرع وقت رسیدگی شود.

استاندار همدان با اشاره به  انتقال پساب همدان به منطقه ویژه جهان آباد  بیان کرد:  40 میلیارد تومان برای انتقال  پساب  همدان به جهان تخصیص یافته است.

نیکبخت با اشاره به بارش های اخیر در همدان بیان کرد: بارندگی‌های اخیر لطف پروردگار را شامل حال مردم همدان کرد و اکنون به 32 میلیون متر مکعب ذخیره رسیده ایم و اگر به بالای 35 میلیون متر مکعب برسیم سرریز را خواهیم داشت.

نیکبخت در ادامه افزود:  خروجی کمتری از ورودی به سداکباتان داریم چون ورودی از جای دیگری هم تامین می‌شود .

انتهای پیام/د.ا

وضعیت پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در همدان خوب نیست

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.