معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از ایجاد اشتغال پایدار برای 2 هزار و 500 مددجوی کمیته امداد در سال جاری خبر داد.

اشتغالزایی پایدار برای 2500 مددجوی کمیته امدادبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ شهرام عابدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جاری برای 2 هزار و 500 مددجوی زیرپوشش کمیته امداد استان همدان اشتغال پایدار ایجاد می شود.

وی در خصوص برنامه‌های سال جاری و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه اشتغال و خودکفایی در سال گذشته افزود: در صورت تأمین منابع مالی، کمیته امداد همدان برای 4 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان ادامه داد: سال گذشته 50 میلیارد و 950 میلیون تومان تسهیلات به 3 هزار و 759 مددجوی زیرپوشش برای ایجاد اشتغال و راه‌اندازی کسب‌ و کار پرداخت ‌شده است.

وی افزود: 2 هزار و 319 مورد تسهیلات با پرداخت 37 میلیارد و 272 میلیون تومان از منابع بانکی و یک‌هزار و 440 مورد تسهیلات با مبلغ 13 میلیارد و 678 میلیون تومان از منابع کمیته امداد به مددجویان پرداخت ‌شده است..

عبادی با بیان اینکه سال گذشته 37 درصد از طرح‌های تسهیلات اشتغال و خودکفایی در شهرها اجرا شده و 63 درصد در روستاها بوده است، خاطرنشان کرد: بیشترین فرصت‌های شغلی ایجاد شده در بخش تولید و کمترین آن در زمینه خدمات بوده است.

وی خاطر نشان کرد: پارسال 63 هزار و 894 مورد نظارت توسط ناظرین کمیته امداد استان همدان انجام‌ شده است.


انتهای پیام/ج

امسال برای 2500 نفر مددجو اشتغالزایی خواهد شد

برچسب ها: کمیت امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.