سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان کرمان؛

تاکنون همه ی مجامع قانونمند جلو رفته اند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: از زمان مدیریتم در این اداره کل، این هفدهمین مجمعی است که برگزار می شود و خوشبختانه همه ی این مجامع به صورت قانونی و قانونمند جلو رفته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی در مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان کرمان به حواشی رخ داده طی هفته های اخیر اشاره کرد و بیان داشت: متأسفانه گاهی وقتی کار، طبق نظر عده ای جلو نمی رود، در نهایت ما به رفتار غیرمسئولانه ی غیرورزشی متهم می شویم، در صورتی که به جرات می توانیم بگوییم که هر برنامه و هر مجمعی که برگزار شده بر اساس قانون خود اساس نامه جلو رفته است.

وی افزود: متأسفانه فضای آلوده ای طی دو هفته ی اخیر از سوی برخی دوستان که جزو خانواده اصلی شطرنج محسوب نمی شوند رخ داد که طی آن نامه ای مبنی بر اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان و رییس فدراسیون، مجمع شطرنج را مهندسی کرده اند، به امضای 16 نفر رسیده بود که تصمیم داشتند این نامه را برای پورابراهیمی و زاهدی، نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بفرستند.

امیری خراسانی تصریح کرد: با تک تک امضاکنندگان، تماس گرفته شد، برخی گفتند که ما اصلا ورزشکار نیستیم، برخی هم از والدین (از یک شهر خاص) بودند که اعلام کردند، به ما گفته شد، قرار است سه مربی شطرنج را بردارند و از ما خواستند برای جلوگیری از این امر، آن نامه را امضا کنیم.

وی یادآور شد: به همه ی اینها اعلام شد یا باید بیایید مهندسی اداره کل و فدراسیون را در بحث مجمع شطرنج ثابت کنید یا اینکه به وسیله ی واحد حقوقی اداره کل، این کار پیگیری می شود و ما از حقمان نمی گذریم، اینجا باید گفت، این رفتارهاست که غیرورزشیست.

امیری خراسانی افزود: تقصیر ما ورزشی هاست، وقتی دست به دست هم نمی دهیم و فضا را باز می گذاریم، رفتارهای غیر ورزشی از سوی دیگران رخ می دهد و سوءاستفاده می شود، وقتی ما محکم کنار رشته مان بیاستیم و از رشته مان دفاع کنیم، این اتفاقات نمی افتد.

وی از خانواده ی شطرنج خواست: با دید باز تصمیم بگیرند و تلاش کنند شایسته ترین فرد انتخاب شود.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان کرمان

 

 

 

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.