سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

انهدام باند سارقان احشام دقایقی پس از سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 5 نفرهِ سارقان احشام که 50 رأس دام را سرقت و قصد متواری شدن داشتند خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن یار دوستی اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت احشام دریکی از روستاهای اطراف شهر "اصفهان" بلافاصله گشت انتظامی وارد عمل شد.

وی افزود: سارقان احشام را سرقت و قصد بارگیری آن‌ها در یک خودروی خاور را داشتند که گشت انتظامی آن‌ها را مشاهده و دستگیر کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این عملیات 5 سارق حرفه‌ای احشام دستگیر ، 50 رأس دام کشف و یک دستگاه خودروی خاور نیز توقیف شد.

سرهنگ یار دوستی با اشاره به اینکه احشام به مالک آن‌ها تحویل داده شد اضافه کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به مالکان احشام و دامداری‌ها توصیه کرد: محل نگهداری احشام خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید ، در صورت مشاهده پرسه زنی افراد ناشناس در اطراف محل نگهداری احشام بلافاصله با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید و از ورود افراد ناشناس که تحت عنوان مشتری دام به شما رجوع می‌کنند به محل نگهداری احشام خودداری کنید.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.