سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قابل توجه هزینه‌های کامیون‌داران در کرمانشاه مشکلاتی را به همراه داشت

رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل استان کرمانشاه گفت: از اوایل خرداد چند عامل به صورت همزمان باعث افزایش قابل توجه هزینه‌های کامیون‌داران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛علی اصغر جانجانی رئیس انجمن شرکت‌های حمل و نقل استان کرمانشاه گفت:افزایش عوارض داخل جاده‌ای، افزایش قیمت سه برابری نرخ حق بیمه که یک روزه اتفاق افتاد و کاهش تناژ حمل کامیون‌ها  از جمله مشکلات افزایش هزینه های کامیون داران بود.

وی گفت:در کرمانشاه توازن مناسبی بین تعداد کامیون و میزان بار وجود ندارد و به دلیل بیکاری بالایی که داریم تعدادی زیادی از افراد به سمت کامیون‌داری روی آورده اند.

جانجانی افزود: در فصلی که رونق کشاورزی را داریم با کمبود کامیون مواجهیم و در سایر فصول مازاد کامیون داریم که البته طی سال‌های اخیر با راه‌اندازی صنایع سیمان، پتروشیمی و ... وضعیت کمی بهتر شده است.

وی افزود: مرزی بودن استان عامل دیگری است که گاهی می‌تواند یک تهدید برای کامیون‌داران باشد و  روزانه صدها کامیون از مرز وارد کرمانشاه می‌شوند که بار خود را خالی کرده‌ و آماده برگشت به نقاط مختلف کشور هستند. این کامیون‌ها می‌توانند بار واحدهای تولیدی و یا کشاورزی استان را با هزینه کمتر جابجا کنند و به لحاظ اینکه بار موجود برای رانندگان کرمانشاه را حمل می کنند، گاهی تهدید محسوب می‌شوند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

در کرمانشاه توازن مناسبی بین تعداد کامیون و میزان بار وجود ندارد

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.