سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع سبد کالا بین خانواده زندانیان نیازمند کرمان

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت: در دهه‌ی اول ماه رمضان امسال ۵۵۴ سبد کالا هر کدام به ارزش ۳ میلیون ریال بین زندانیان نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر افضلی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت: در حال حاضر ۵۵۴ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان هستند و این جشن به منظور دریافت کمک‌های خیرین و آزادی زندانیان هر سال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انجمن حمایت زندانیان با گرامیداشت روز نسیم مهر تلاش می‌کند تا بتواند فرهنگ، خانواده‌ی زندانی مجرم نیستند را در جامعه نهادینه کند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان اظهار داشت: خانواده‌های که به سبب تعیین مجازات حبس در اکثر مواقع سرپرست و نان آور خود را از دست می‌دهد، نیازمند حمایت جامع و کامل اند تا زمینه ارتکاب جرم و خطا در این خانواده به حداقل برسد.

افضلی بیان کرد: اگر خانواده زندانیان نیازمند به حال خود رها شوند و به وضعیت آن‌ها توجهی نشود بی شک آسیب‌های بزرگ و جبران ناپذیری دامنگیر جامعه خواهد شد.

وی افزود: انجمن حمایت زندانیان کرمان با کمک‌های هدفمند و تحت پوشش قرار دادن خانواده زندانیان گام‌های بلند و اثربخشی در جهت پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی برداشته است.

وی یادآورشد: خوشبختانه افراد خیر و مسئولیت پذیری هم در جامعه ما وجود دارند که همواره با کمک‌های مادی و معنوی خود در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی ما را یاری می‌دهند.

انتهای پیام/ی

کمک به خانوادهای زندانیان برای کاهش آسیب های اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.