رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تحت پوشش قراردادن جمعی از خانواده های زندانیان با اهدا کارخانه گلاب گیری بردسیر گام بزرگی بود که جای قدردانی دارد.

تحت پوشش قرار گرفتن جمعی از خانواده های زندانیان با اهدا کارخانه گلاب گیری بردسیربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان در مراسم اهدا کارخانه گلاب گیری بردسیر به انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان گفت:خیران در حمایت از انجمن حمایت از زندانیان کمک های زیادی کردند.

وی با قدردانی ازمدیرعامل بانک رسالت ورئیس هیئت مدیره مجموعه گلاب گیران مشیز بردسیر به سبب اهدا این کارخانه افزود: اهدا این کارخانه کمک زیادی به انجمن برای داشتن فعالیت اقتصادی خواهد کرد.

وی بیان کرد: تحت پوشش قراردادن جمعی از خانواده های زندانیان با اهدا این کارخانه گام بزرگی بود که جای قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: سال گذشته با کمک بانک رسالت 500خانواده زندانی به مشهد مقدس اعزام شدند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان یکی از کارهای بزرگ این دو خیر را اهدا این کارخانه میلیاردی به انجمن حمایت از زندانیان عنوان کرد وتاکید کرد: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان نیز تلاش زیادی کرد تا این مجموعه که موقتا تعطیل شده بود ، دوباره رونق بگیرد وخط تولید کارخانه در روز ملی نسیم مهر(روز ملی حمایت ازخانواده زندانیان) فعال شد.

موحد با بیان اینکه این کار ارزشمند برای پشتیبانی از خانواده های زندانیان موثر بود افزود: انجمن حمایت از زندانیان در سال 96 بالغ بر2میلیارد و300میلیون تومان درحوزه های مختلف بهداشت ودرمان وتهیه جهیزیه دختران مددجو و شغل ودیگرحوزه ها کمک هزینه است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: امیدواریم با اهدا این کارخانه تعداد بیشتری از خانواده های زندانیان را تحت پوشش قراردهیم.

موحد71درصد زندانیان استان رامتاهل ذکر کرد واظهارداشت: اغلب این زندانیان دارای 2تا3فرزند هستند و60درصد خانواده زندانیان استان دارای بحرانی درحوزه فرهنگی یا اقتصادی وگسست خانوادگی می شوند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: زندان دارویی است برای درمان وبرای تامین امنیت وعدالت کیفری، اما اگر از آسیب های اجتماعی جلوگیری نشود نه تنها درمان برای انحرافات وآسیب های اجتماعی نیست بلکه خود دردی است بالاتر از انحراف اولیه که به واسطه آن شخص راهی زندان شده است.

امام جمعه بردسیر نیز در این مراسم با اشاره به اینکه بزرگ ترین خیرجهان اسلام حضرت خدیجه بود گفت: ایشان هرچه داشت در خدمت اسلام وپیامبر گرامی اسلام گذاشت.

وی افزود: برای محقق ساختن اهداف عالیه پیامبر گرامی اسلام وی به عنوان اولین خیر جهان اسلام مطرح است.

حجت الاسلام طارم تصریح کرد: ما در زیارت جامعه می گوئیم معدن خیر شما امامان هستید وهمه شما خیرین به امامان واولیا الهی اقتدا کرده اید.

وی ماه رمضان را فرصت پرغنیمتی برای خیر رسانی ذکر کرد وگفت: پیامبر اسلام فرمود: برای پرودگار شما نسیم های رحمتی وجود دارد خودتان را در معرض این نسیم ها قرار دهید.

 

انتهای پیام/س

 

کارخانه گلاب گیری و بسته بندی آب معدنی در کرمان افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.