سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت‌های تکواندو قهرمانی آسیا - ویتنام؛

۳ مدال نقره و یک برنز دستاورد تکواندوکاران ایران در روز نخست

تکواندوکاران کشورمان در بیست و سومین دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا روی شیاپ چانگ ویتنام رفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  تیم ملی تکواندو کشورمان در هر دو گروه مردان و بانوان در بیست و سومین دوره از مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است و تکواندوکاران ایران از صبح امروز (شنبه) روی شیاپ چانگ به مبارزه با حریفان خود پرداختند.

*در بخش مردان:

آرمین هادی پور نماینده وزن منهای ۵۴ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک شانزدهم استراحت کرد و در مرحله یک هشتم به مصاف روپش توکاس از هندوستان رفت و با نتیجه ۳۰ بر ۱۰ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.در این مرحله 21 بر 11 عبدالله اثیری از عربستان را شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.در این مرحله 24 بر 12 نتیجه را مقابل نماینده کره جنوبی واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

فرزان عاشورزاده نماینده وزن منهای ۵۸ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک شانزدهم استراحت کرد و در مرحله یک هشتم برابر اتمانگارا از اندونزی روی شیاپ چانگ رفت و با نتیجه ۱۹ بر ۵ به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله برابر بببکوف از ازبکستان به تساوی ۱۵ بر ۱۵ رسید و در راند طلایی از سد این حریف عبور کرد و با شکست نماینده تایلند فینالیست شد.

او برابر نماینده کره جنوبی ۵ بر ۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

ابراهیم صفری نماینده وزن منهای ۵۴ کیلوگرم کشورمان که در رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی سهمیه این مسابقات را کسب کرده بود پس از یک دور استراحت در مرحله یک هشتم ۲۴ بر ۴ کوانگ نگوین نماینده ویتنام را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم شد. در این مرحله ۲۳ بر ۱۸ نتیجه را مقابل نماینده کره جنوبی واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مهدی جلالی نماینده وزن منهای ۷۴ کیلوگرم کشورمان که سهمیه رقابت‌های آسیا را کسب کرده بود پس از یک دور استراحت به مصاف ابراهیم الموولاد از عربستان رفت و با نتیجه 21 بر 4 حریف خود را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.برابر نماینده قطری در این مرحله به پیروزی ۱۵ بر یک رسید و راهی مرحله بعدی شد. در این مرحله نماینده کره جنوبی را 8 بر 7  شکست داد و فینالیست شد.
در فینال ۱۵ بر ۷ نتیجه را برابر نماینده ازبکستان واگذار کرد و به مدال نقره مسابقات رسید.

*در بخش بانوان:

ناهید کیانی نماینده وزن منهای ۴۹ کیلوگرم در مرحله یک شانزدهم استراحت کرد و در مرحله یک هشتم برابر آنا حداد از لبنان به پیروزی ۲۵ بر ۴ رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.در این مرحله جسیکا کانابال از فیلیپین را با نتیجه 22 بر 8 شکست داد و مدال برنز خود را قطعی کرد.او با شکست 7 بر 5 نماینده فیلیپین راهی فینال شد. در مرحله فینال ۲۹ بر ۲۷ نتیجه را واگذار کرد و روی سکوی قهرمانی ایستاد.

طیبه پارسا نماینده وزن منهای ۵۷ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک هشتم ۵ بر ۳ راما ابوالروب از اردن را پشت سر گذاشت و راهی یک چهارم نهایی شد.در این مرحله پارسا برابر زانگشی لو از چین روی شیاپ چانگ رفت و نتیجه را 9 بر 3 واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

کیانا اخوان نماینده وزن منهای ۴۶ کیلوگرم که سهمیه رقابت‌های آسیایی را در جام ریاست جهانی کسب کرده بود در مرحله یک هشتم به مصاف ئی لی جی از کره جنوبی رفت و نتیجه را ۹ بر ۷ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سودابه پور صادقی نماینده وزن منهای ۴۹ کیلوگرم که موفق به کسب سهمیه این مسابقات در رقابت‌های جام ریاست شده بود در مرحله یک هشتم برابر سو وی لام از هنگ کنگ قرار گرفت و این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید و پور صادقی از دور رقابت‌ها حذف شد.

انتهای پیام/

نتایج رقابت های مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.