سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره های آموزشی منجر به اجرای طرح های شهر بر مبانی علمی به روز دنیا می شود

مدیر آموزش، تشکیلات و بهبود روش‌های معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: بسیاری از فرآیندها و روش‌های انجام کار، نیازمند اصلاح و بازنگری است که در دستور کار اداره بهبود روش‌ها قرار دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی نصوحی در حاشیه برگزاری نهمین دوره آموزشی مدیران شهرداری اصفهان اظهار کرد: در مدیریت جدید شهری تاکنون سه دوره آموزشی در زمینه سیستم کارآفرینی، شفافیت، پاسخگویی و مبارزه با فساد و تفکر سیستمی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این دوره های آموزشی منجر می شود طرح های شهر بر مبانی علمی به روز دنیا اجرا شود، افزود: بسیاری از فرآیندها و روش‌های انجام کار، نیازمند اصلاح و بازنگری است که در دستور کار اداره بهبود روش‌ها قرار دارد و بدون شک، اداره علمی شهر از اتلاف منابع و هزینه ها جلوگیری می کند این همان اداره ارزان شهر است.  

مدیر آموزش، تشکیلات و بهبود روش‌های معاونت برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه دوره های آموزشی بر اساس نیازسنجی برگزار می شود، تصریح کرد: خوشبختانه 80 درصد مدیران شهرداری از این دوره ها به خوبی استقبال کرده اند. 

وی اضافه کرد: دوره های آموزشی ویژه مدیران شهرداری در بلند مدت با تغییر نگرش در تصمیم گیری ها، بهبود روند کاری و پرهیز از بخشی نگری تأثیرگذار خواهد بود و به ارایه سریع تر و آسان تر خدمات مردم منجر می شود. 

گفتنی است  سالانه ۲۰۰ دوره آموزشی در قالب ۷۰ هزار ساعت دوره آموزشی در بخش های مختلف عمرانی، شهرسازی و سایر موارد مرتبط با شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری نهمین دوره آموزشی مدیران شهرداری اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، اخبارعلمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.