سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت مردمی است

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: رسالت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و اشاعه فرهنگ اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد حسین عبداللهی  در جلسه هماهنگی ارکان مسجد که در دبیرخانه کانون‌های مساجد استان برگزار شد  افزود : ارکان مسجد جزء برکات مسجد هستند و اگر کنار یکدیگر قرار بگیرند ظرفیت‌های ارزشمندی خواهیم داشت،
 
وی گفت:هم اکنون برنامه حفظ قرآن کریم برای نوجوانان و جوانان در مساجد اجرا می‌شود که این در راستای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه اگر ارکان مساجد با یکدیگر هماهنگی بیشتری دشته باشند برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هماهنگی کامل و جامعی را با امام جماعت محترم دارند چرا که رهبر و مدیر مسجد امام جماعت است و ما باید در سنگر مسجد گوش به فرمان امام جماعت باشیم.

عبداللهی با بیان اینکه رسالت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) و اشاعه فرهنگ اسلامی است، گفت: در استان خراسان رضوی بیش از ۱۷۵۳ کانون داریم که حدود ۴۰۰ کانون فقط در مشهد وجود دارد که برنامه‌های ارزشمندی را در حال پیگیری هستند.

وی با اشاره به اینکه بهتر است مدیر کانون با توجه به حضور مستمر عضو هیئت امناء مسجد شود، افزود:کانون‌های مساجد یک ظرفیت مردمی است که باید با بسیج و هیئات مذهبی دست در دست هم بدهیم و برنامه‌ای جامع را با نگاه استفاده از ظرفیت‌ها داشته باشیم.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه با شروع اوقات فراغت جوانان و نوجوانان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد حجم بسیاری از برنامه‌های متنوع را برای اعضای کانون‌ها دارد، گفت:باید برای مسجد هم برنامه ریزی داشته باشیم و از فراغت جوانان و نوجوانان برای ارتباط با مساجد استفاده کنیم همچنین واحد خواهران ظرفیت بالایی است که در کانون‌های مساجد وجود دارد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری جلسه هماهنگی ارکان مسجد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.