سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در یکی از سخت‌ترین دیدار‌های فصل به پیروزی رسیدیم

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: در یکی از سخت‌ترین دیدار‌های فصل در برابر گلساپوش یزد به پیروزی رسیدیم و با توجه به شباهت‌های تاکتیکی دو تیم شرایط سختی بر بازی حاکم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، اکبر فرید با اشاره به پیروزی تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی در برابر تیم گلساپوش یزد گفت: در یکی از سخت‌ترین دیدار‌های فصل در برابر تیم مدعی و قدرتمند گلساپوش یزد به پیروزی رسیدیم و با توجه به شباهت‌های تاکتیکی دو تیم شرایط سختی بر بازی حاکم شد و به لطف خدا، درایت کادر فنی، موقعیت شناسی بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم به موفقیتی ارزشمند دست پیدا کنیم.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی افزود: رقابت‌های فصل جاری نسبت به سال‌های گذشته سخت‌تر دنبال می‌شود و تیم‌هایی همچون گلسا پوش یزد، شهریار ساری، شاهین خزر رودسر و شهرداری بندرعباس نسبت به فصول گذشته با انگیزه ببیشتری وارد رقابت‌ها شده اند و مدعی قهرمانی هستند.

فرید در خصوص شکست تیم پارس جنوبی در هفته اول ادامه داد: در هفته اول رقابت‌ها غافلگیر شدیم و در دیداری که دو پنالتی مشکوک بر علیه تیم ما گرفته شد با نتیجه ۳ بر یک در برابر تیم ملوان بندر گز مغلوب شدیم.

وی در مورد ثبات مجموعه تیمی اذعان داشت: در سه سال اخیر سعی کردیم شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم و همین امر باعث شده تا هماهنگی خوبی در تیم شاهد باشیم و تنها تغییر تیم جدایی فرید بلوک باشی از تیم و جذب محمد مرادی از تیم شهریار ساری بود که انجام شد.

فرید با اشاره به آینده نگری باشگاه گفت: با برنامه‌های کادر فنی (مسلم مسیگر و علی نادری) در رده‌های امید و جوانان تیم‌های خوبی داریم که خوشبختانه فصل گذشته تیم‌های امید و جوانان ساحلی پارس جنوبی قهرمان و نایب قهرمان کشور شدند.

مدیر تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی اضافه کرد: هم اکنون ۲ بازیکن از رده سنی امید و ۴ بازیکن از رده سنی جوانان در لیست بزرگسالان تیم حضور دارند و اخیرا ۳ بازیکن تیم پارس جنوبی به نام‌های امیر حسین امیدی، واثق نظیری و محمدرضا نیلاب نیز به تیم ملی زیر ۲۳ سال فوتبال ساحلی ایران دعوت شده اند.

انتهای پیام/م

یکی از سخت‌ترین دیدارهای فصل را در برابر گلساپوش یزد پیروز شدیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.