رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مسابقات زیر گروه لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور در گروه چهارم با برگزاری چهار دیدار در بوشهر پیگیری شد.

مسابقات فوتبال ساحلی زیر گروه دسته یک کشور با برگزاری چهار دیدار در بوشهر پیگیری شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،محمد نجفی گفت: این دور از مسابقات در گروه چهارم با حضور تیم های آریا خورموج، حسن آباد اشکذریزد، سرخ پوشان کرمانشاه، کیان سمنان و شهرداری چاف چمخاله گیلان به میزبانی بوشهر ( زمین فوتبال ساحلی پارک مرجان) آغاز شده است.
وی بیان کرد: در مرحله نخست بازی ها کیان سمنان 5 بر 4 از سد سرخ پوشان کرمانشاه گذشت و آریا خورموج نیز با نتیجه 8 بر 1 حسن آباد اشکذریزد را مغلوب کرد.
نجفی اضافه کرد: در دومین روز بازی ها نیز شهرداری چاف چمخاله با نتیجه 7 بر 3 از سد حسن آباد اشکذریزد گذشت و آریا خورموج نیز با نتیجه سه بر صفر برابر سرخ پوشان کرمانشاه به برتری دست یافت.
وی ادامه داد: این دور از مسابقات تا 18 بهمن ماه در بوشهر ادامه دارد و 2 تیم برتر به مرحله دوم مسابقات راه پیدا می کنند.
نجفی افزود: این مسابقات زیر گروه لیگ یک فوتبال ساحلی کشور محسوب شده و برترین های آن در نهایت به لیگ دسته یک فوتبال ساحلی کشور صعود می کنند.
وی اظهار کرد: در گروه سه مسابقات نیز از روز 25 بهمن ماه دریانوردان بوشهر میزبان تیم های ماهان اصفهان، پدیده بندرترکمن، قدس ماهشهر، کوثربندرلنگه و مقاومت شهید نوروزی چلیچه ( چهارمحال وبختیاری) است.

انتهای پیام/م

25 بهمن ماه دریانوردان بوشهر میزبان تیم های ماهان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.