سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حمایت مردم برای رسیدن به آرمان ها گام برمی داریم

شهردار شهربابک گفت : با حمایت بیش از پیش مردم و مسئولان برای پیشبرد اهداف و رسیدن به آرمان ها گام برمیداریم.

آذردخت مرشدی شهردار شهربابک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ در خصوص استعفای خود در سه روز قبل گفت : مواقعی مسائل حاشیه ای بوجود می آید که گاهی اوقات باید از کنار آن عبور کرد اما گاهی آدمی را به تفکر وا می دارند.

وی افزود : من با فکر اینکه شاید لیاقت لازم را برای انجام این مسئولیت ندارم و مسئولان افراد توانمندتر و شایسته تری را برای این کار سراغ داشته باشند استعفای خود را به شورای اسلامی شهر ارائه دادم.

مرشدی با بیان اینکه اصلا گرایش سیاسی ندارم و هدف این است که در پیشبرد توسعه و عمران شهر با حمایت مردم و مسئولان کار کنیم یاد آور شد : دلیل استعفای من مسائل حاشیه ای بود که به نظر می رسید بهتر بود به نوعی دیگر مطرح شود.

وی درباره بازگشت دوباره و قبول مسئولیت خود تصریح کرد : با توجه به اینکه شورای شهر با استعفایم موافقت نکرد و مردم خوب و مهربان شهر هم از روز اول که آمده ام واقعا حامی و قدردان بوده اند ، وظیفه خود دانستم که فعالیت خود را ادامه دهم.

شهردار شهربابک با اشاره به اینکه مسئولان شهرستان همیشه حمایت کرده اند اظهار داشت : انشاءالله شرایط به گونه ای باشد که مسئولان مسائل حاشیه ای را بیشتر مدیریت کنند که احساس ضعف در کار شهر ، همکاران و نارضایتی برای افراد دیگر از جمله شهرداری بوجود نیاید.

وی ضمن قدردانی و تشکر از حمایت مردم شهربابک ابراز امیدواری کرد : انتظار دارم که انشاءالله این پشتیبانی مثل قبل و ادامه دار باشد و بنده هم در خدمتشان هستم تا در راه رسیدن به آرمان ها گام برداریم.

امروز تعدادی از مردم شهربابک با حضور در دفتر شهردار این شهرستان و ملاقات با وی خواهان حضور با قدرتش در این سِمت شدند.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.