سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

خرداد ماه؛ سومین دوره پرداخت ارز دانشجویی/ ۹ هزار دانشجو در نوبت دریافت ارز قرار دارند

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: ۹ هزار دانشجو در نوبت دریافت ارز قرار دارند.

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پرداخت ارز به دانشجویان بورسیه و دوره‌های کوتاه مدت دانشجویان دکتری داخل، طبق تعرفه مصوب هیئت دولت همانند سابق ادامه دارد و تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

وی ادامه دارد: در حال حاضر از 28 فروردین ماه سال جاری اولین گروه دانشجویان برای دریافت ارز به بانک های عامل مراجعه و توانستند ارز خود را دریافت کنند؛ این روند هر 2 هفته کاری صورت می‌گیرد که در هر بار  بالغ بر هزار تا هزار و 500 نفر پس از تائید نهایی به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند؛ همچنین 9 هزار دانشجو در نوبت دریافت ارز قرار دارند که با توجه به برنامه ریزی ها خردادماه سومین مرحله پرداخت ارز اجرا می شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم درباه  وضعیت پرداخت ارز به دانشجویان مقطع کارشناسی  اضافه کرد: در حال حاضر دانشجویان مقطع کارشناسی ارز دریافت نکردند که منتظر بانک عامل هستیم تا  پس از اعلام آن سوی بانک، پرداخت ارز به این دانشجویان هم آغاز می شود.

صدیقی درخصوص مشکلات مربوط به پرداخت ارز برای دانشجویان تصریح کرد: متاسفانه در ابتدا مشکلی برای خروج دانشجویان داشتیم که این مورد هم با بررسی های لازم و اقدامات موثر خوشبختانه برطرف شد و این دانشجویان می توانند اقدام و ارزشان را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: مدارک متقاضیان همزمان در سایت وزارت خارجه قرار می‌گیرد، خوشبختانه سازمان امور دانشجویان و بانک عامل به این سایت دسترسی دارند و نیاز به تائید حضوری دانشجو نیست، در همین راستا براساس تائید ما، بانک عامل این پرداخت را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از پرداخت ارز دانشجویی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.