سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ضیافت الهی در ۲۰۷ امامزاده و بقعه

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اجرای طرح ضیافت الهی در ۲۰۷ امامزاده و بقعه متبرکه استان اصفهان در ماه رمضان خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام حسن امیری گفت: امسال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی همراه با برنامه های مختلف در جوار حرم مطهر ۲۰۷ امامزاده عظیم الشان استان اصفهان به صورت ویژه اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان  هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ قرآن و عترت و تبدیل این اماکن به قطب های فرهنگی دانست و افزود:برپایی محافل قرائت ادعیه مشترک ماه مبارک رمضان، اجرای برنامه‌های ویژه برای خواهران شامل احکام بانوان، کلاس‌های قرائت، جزءخوانی و ترتیل‌خوانی قرآن کریم، مباحث تفسیری و اخلاقی، احکام، داستان‌های قرآنی، مباحث اخلاقی و اجتماعی و شبهات دینی، برپایی نماز عید سعید فطر و برپایی خیمه های معرفت از جمله برنامه های طرح ضیافت الهی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: خیمه های معرفت نیز با همکاری و مشارکت مبلغان بومی و اعزامی در جوار حرم مطهر امامزادگان برپا شده و طرح وقف مصحف شریف نیز به صورت ویژه در قالب خیمه های معرفت با هدف ترویج فرهنگ وقف اجرا می شود.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: سازمان اوقاف ، رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.