بسمه تعالی
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی): «روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد میگذرد.»
ارتباطات همواره در زندگی انسان تأثیر بسزایی داشته، اما سطح این تأثیرات در عصر حاضر به بالاترین حد خود رسیده است.
نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، نشان از عمق توجه به این مقوله در دنیا و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
نامگذاری روز ارتباطات و روابط عمومی تداعی کننده اهمیت و نقش روزافزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات و توسعه جامعه است و باعنایت به اینکه نمادهای توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، شفافیت، مردم داری و احترام به حقوق انسانها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است، اهمیت و نقش روابط عمومیها در تحقق این مهم دو چندان خواهد شد.
بنابراین روابط عمومیها علاوه بر انتقال و انعکاس اخبار، باید با دوری از انفعال، بر محور تفکر مداری، مشارکت مداری و اطلاع مداری، فعالیتهای خود را استوار نموده تا بتوانند در راستای کمک به اثربخشی سازمان گام بردارند و با نواندیشی و نوگرایی، ابتکار و خلاقیت مستمر عجین شده و خود را با تحولات روز و نیازها و انتظارات افکار عمومی منطبق و هماهنگ سازند.
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است و دولت برای رونق اشتغال و محرومیت زدایی و نشاط اجتماعی برنامههای گستردهای دارد، روابط عمومیها به عنوان نقش آفرینان عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی میتوانند زمینه تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه را فراهم کنند.
اینجانب، ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی استان، توفیق روزافزون همه این عزیزان را جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاستها و برنامههای دولت تدبیر و امید بویژه تحقق منشور حقوق شهروندی، میز خدمت و پاسخگویی به هنگام به مردم با اطلاع رسانی و اطلاع یابی مستمر، از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت مینمایم و امیدوارم این مشعل داران توسعه ارتباطات، با ابتکار و امید، به صورت قانونمند، هدفمند و هوشمندانه در راستای هم افزایی، هم اندیشی، هم سویی، هم نوایی و هم گرایی همه تلاشگران توسعه استان اهتمام نمایند.
انتهای پیام/ش