سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه سوم کشوری شرکت آبفای استان زنجان درمدیریت مصرف انرژی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کسب رتبه سوم کشوری شرکت آبفای استان زنجان درمدیریت مصرف انرژی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ جزء قاسمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کسب رتبه سوم این شرکت در ارزیابی واحد مدیریت مصرف انرژی خبر داد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از بین ۳۶ شرکت آب و فاضلاب شهری در کشور موفق به کسب این رتبه شد.

 

جزء قاسمی افزود: ارزیابی‌های سالانه واحد انرژی نشان می‌دهد عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در زمینه مدیریت استراتژیک که با اهداف ماتریس به مدیریت انرژی می‌پردازند بیشتر و بالاتر از دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها بوده است.

وی بیان کرد که روند رو به رشد فعالیت دفتر انرژی شرکت باعث گردیده است که شرکت آبفای شهری استان با برنامه ریزی صحیح و مدیریت بهینه در مصرف انرژی جایگاه امتیازی خود را از امتیاز ۵۳ (از ۱۰۰ امتیاز ممکن) در سال ۸۴ به امتیاز ۹۱ در سال ۹۵ برساند.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:: بدیهی است کسب این جایگاه با توجه به اهمیت مدیریت مصرف انرژی در سال‌های اخیر و سیاست گذاری‌های کلان کشور در این راستا می‌تواند موفقیتی ارزشمند برای شرکت آبفا‌ی شهری زنجان و زمینه ساز پیشرفت‌های دیگر در این بخش می‌باشد.

جزء قاسمی خاطر نشان کرد: این نتایج در طول سال‌های گذشته بطور منظم و با شیب خوبی بهبود یافته و یا در سطح عالی حفظ شده اند که محصول برنامه ریزی‌های بلند مدت در شرکت می‌باشد و نتایج بدست آمده صرفاً برای کوتاه مدت نخواهد بود.

 

انتهای پیام/ع

جایگاه خوب استان زنجان در مدیریت مصرف انرژی

برچسب ها: بحران آب ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.