سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تامین اقلام مصرفی ماه رمضان در گیلان

هیچ نگرانی بابت تامین اقلام مصرفی ماه رمضان در گیلان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛  مصطفی سالاری استاندار گیلان در نشست ستاد تنظیم بازار گیلان بر ضرورت تثبیت قیمت و جلوگیری و برخورد با گرانفروشی در ایام ماه رمضان تاکید کرد وگفت: هیچ نگرانی بابت اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان وجود ندارد و اقلام مصرفی این ماه به اندازه کافی و به اندازه نیاز استان تامین شده است.

وی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر کالای مصرفی در ایام ماه رمضان باید به صورت ویژه باشد افزود: برخورد با گرانفروشی و متخلفان در ایام ماه رمضان باید آنی و فوری انجام شود تا مردم در زمینه خرید دچار مشکل نشود.

استاندار گیلان در ادامه برحفظ شئونات این ماه مبارک، تاکید کرد و گفت: رستوران‌ها و اغذیه فروش‌ها باید متناسب با نیاز شهرستان‌ها و استان در ایام ماه مبارک رمضان باز باشد و حرمت ماه رمضان حفظ شود.

فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان هم در نشست ستاد تنظیم بازار گیلان گفت:کالای مورد نیاز مصرفی در ماه مبارک رمضان تامین شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی از بازگشایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالابا عنوان طرح ضیافت از ۲۲ اردیبهشت ماه برای تنظیم بازار با ۸۲ غرفه در گیلان خبر داد و افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه اقلام مورد نیاز رمضان خود را با ۱۵ در صد تخفیف خریداری کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان همچنین اعلام کرد: در ماه مبارک رمضان سبد کالای مصرفی ماه رمضان هم در سراسر استان توزیع خواهد شد.

فرهاد دلق پوش همچنین از اعلام آمادگی ۳۲۰ بازرس در اکیب‌های مختلف، دستگاه نظارتی، اتاق اصناف و انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کننده در استان و شهرستان‌ها برای نظارت بیشتر در این ایام خبرداد و افزود:واحد‌های نظارتی اداره صنعت معدن تجارت شکایت و گزارش‌های مردمی را در این ایام در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و با متخلفان برخورد می‌شود.

علیرضا شعبانژاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان هم در این نشست گفت: ۵۳ هزار تن گندم در سیلو‌های گیلان برای مصرف ۳ ماه این استان تامین شده است.

وی افزود: ۶۲۳ تن شکر و ۶۳۴ تن روغن نباتی با ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در ایام ماه مبارک رمضان برای کنترل این اقلام مصرفی در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان تامین شده و هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد تصریح کرد: هزار و ۶۰۰ تن مرغ و ۵۰ تن تخم مرغ برای کنترل بازار در ماه مبارک رمضان ذخیره سازی شده است.

رضا قشلاقی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان هم در نشست ستاد تنظیم بازار از راه اندازی گشت ویژه نظارت بر بازار در این ایام خبر داد وگفت: نظارت ویژه نظارت بر اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان از نخستین روز ایام ماه رمضان شروع می‌شودو تا پایان ماه رمضان ادامه می‌یابد.

وی بابیان اینکه شکایت ارسالی از سوی مردم در ایام ماه رمضان خارج از نوبت رسیدگی می‌شود افزود: شهروندان می‌تواند در صورت مواجه شدن با گرانفروشی شکایت خود را از طریق شماره تلفن‌های ۳۳۳۶، ۵۵۴۸ و سامانه ۱۳۵ اطلاع دهند و یا با مراجعه به شعبه‌های تعزیرات حکومتی در سراسر گیلان شکایت خود را مطرح کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تنظیم بازار برای تامین اقلام مصرفی ماه مبارک رمضان در گیلان

برچسب ها: رمضان ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.