سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسداد 36 حلقه چاه غیرمجاز در همدان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان از انسداد 36 حلقه چاه غیر مجاز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛منصور ستوده، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 36 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده است که موجب صرفه‌جویی یک میلیون و 973 هزار مترمکعبی منابع زیرزمینی را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال روند انسداد چاه‌های غیرمجاز ادامه دارد، افزود: خوشبختانه همکاری مناسبی بین دادگستری و نیروی انتظامی برای انسداد چاه‌های غیرمجاز در همدان وجود دارد که منتج به این عملکرد شده است.

ستوده با اشاره به اینکه روند انسداد چاه‌های غیرمجاز تسریع پیدا کرده و مماشاتی در این زمینه صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: طول چاه‌های مسدود شده در سال گذشته 29 کیلومتر و امسال بیش از 751  کیلومتر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه وضعیت منابع آبی استان همدان رضایت‌ بخش نبوده و باید حفاظت جدی از منابع موجود صورت گیرد،افزود: نیاز است تا تمام مردم نسبت به حفظ منابع آبی موجود احساس تکلیف کنند تا بتوان ماه‌ها و سال‌های آینده را مدیریت کرد.

ستوده با اعلام اینکه هزار چاه غیرمجاز برای انسداد در استان همدان شناسایی شده است، تصریح کرد: بدون هیچ مماشاتی چاه‌های غیرمجاز در استان همدان مسدود می‌شوند تا بتوان منابع آبی زیرزمینی را تعادل رساند.

وی به اکیپ‌های گشت و بازرسی اشاره کرد و گفت: 24 گروه اکیپ گشت و بازرسی در راستای نظارت بر چاه‌های مجاز، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های استان به طور شبانه‌روز کنترل می کنند.

انتهای پیام/ ب

36 حلقه چاه غیرمجاز در همدان شناسایی می شوند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.