مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان گفت: 2 هزار و 703 حلقه چاه غیر مجاز از سه سال گذشته تا کنون در همدان مسدود شدند.

انسداد بیش از 2 هزار حلقه چاه غیر مجاز در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان بیان کرد: از ابتدای سال 93 تاکنون 2 هزار و 703 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین چاه‌های غیرمجاز در کبودراهنگ با 795 حلقه، رزن با 487 حلقه و همدان با 335 حلقه مسدود شده است.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان با بیان اینکه از ابتدای امسال مجوز انسداد بیش از 700 حلقه چاه غیرمجاز صادر شده است افزود: خوشبختانه همکاری مناسبی بین دادگستری و نیروی انتظامی برای انسداد چاه‌های غیرمجاز در همدان وجود دارد.

ستوده بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 473 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده که صرفه‌جویی 27 میلیون و 650 هزار مترمکعبی منابع زیرزمینی را در پی داشته است.

وی تاکید کرد: همچنین با چاه‌های مجاز استان همدان که برداشت بیشتر از پروانه بهره‌برداری دارند نیز برخورد می‌شود تا در راستای حفاظت از منابع آبی استان گام‌های اساسی و جدی برداشت.

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان با اعلام اینکه یک‌هزار چاه غیرمجاز برای انسداد در استان شناسایی شده است تصریح کرد: بدون هیچ مماشاتی چاه‌های غیرمجاز مسدود می‌شوند تا بتوان منابع آبی زیرزمینی را تعادل رساند.

وی بیان کرد: 24 گروه اکیپ گشت و بازرسی در راستای نظارت بر چاه‌های مجاز، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت شن و ماسه از رودخانه‌های استان به طور شبانه‌روز دشت‌ها را کنترل می‌کنند.

انتهای پیام/ب

انسداد بیش از 700 حلقه چاه غیر مجاز در استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.