سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تفکیک آسیب‌های موجود در دو حوزه فرهنگی و اجتماعی

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کار‌های ریشه‌ای خوبی در راستای تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان کرمان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جلسه هم اندیشی و تبیین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان کرمان گفت: برای اجرای طرح‌ها در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در ابتدا باید میدان را به خوبی شناخت و براساس مختصات موجود، اقدامات لازم و کاربردی را اجرایی کرد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ تعاریف متفاوتی دارد، گفت: سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان کرمان باید بر اساس تعریف مشخصی از فرهنگ تدوین شود.

وی اظهار کرد: لازم است که آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در شمال و جنوب استان به صورت مجزا در این سند مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های مربوطه نیز به صورت جداگانه مطرح شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر تفکیک آسیب‌های موجود در دو حوزه فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: توجه به تاریخ و عمر آسیب‌های اجتماعی نیز در تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان کرمان باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا این کار منجر به پیش بینی آینده آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی، تحلیل آینده نگرانه‌تر و برنامه ریزی مناسب‌تر برای کنترل این آسیب‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ی

کار‌های ریشه‌ای در تدوین سند توسعه فرهنگی و اجتماعی استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.