سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان:

۴۰ تن گوشت قرمز برای عرضه در بازار ماه رمضان ویژه استان سمنان انبار شد

سید حسن میرعماد گفت: ۴۰ تن گوشت قرمز برای عرضه در بازار ماه رمضان ویژه استان تهیه و انبار شده که در آغاز طرح ویژه ضیافت الهی توزیع آن آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان که به مناسبت ماه رمضان برگزار شد، گفت: ۴۰ تن گوشت قرمز برای عرضه در بازار ماه رمضان ویژه استان سمنان تهیه و انبار شده است که در آغاز طرح ویژه ضیافت الهی توزیع آن آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: از آغاز طرح تهیه و توزیع اقلام مصرفی ویژه ماه رمضان با نظارت دستگاه‌های عضو ستاد تنظیم بازار مانند اصناف، تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت و ... شکر مصرفی در سطح استان باقیمت یکسان دو هزار و ۷۲۲تومان برای هر کیلوگرم عرضه می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: مرغ منجمد به ازای هر کیلوگرم شش هزار و ۴۰۰ تومان و هر شانه تخم‌مرغ باقیمت ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان برای شهروندان عرضه می‌شود که واحدهای صنفی موظف به رعایت این مبالغ هستند.

سید حسن میرعماد گفت: برنج‌های دولتی نیز در سه نوع مختلف با بهای پنج هزار و ۶۰۰تومان در نوع درجه‌یک، سه هزار و ۹۰۰ تومان در نوع درجه‌دو و دو هزار و ۶۰۰ تومان در نوع درجه سه ویژه ماه مبارک رمضان در سطح استان عرضه می‌شود.

وی اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار همچنین در مدت اجرای طرح ویژه ماه رمضان ۱۵درصد کاهش قیمت روغن مصرفی خانوار در سطح استان سمنان را نیز مصوب کرده که واحدهای صنفی باید به این مصوبه عمل کنند.

انتهای پیام / ق

بهای هر کیلوگرم شکر در استان سمنان ۲۷۲۲ تومان خواهد بود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.