سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باید در درمانگاه های تامین اجتماعی اردبیل ام آر آی تجهیز و راه اندازی شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در درمانگاه های تامین اجتماعی اردبیل ام آر آي تجهیز و راه اندازی شود.

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و میزان مراجعه کنندگان به درمانگاه های تخصصی  تامین اجتماعی بیشتر است در همین راستا باید درمانگاه های این بخش مجهز به دستگاه های ام آر آی شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته سازمان تامین اجتماعی توجه چندانی به اردبیل در احداث درمانگاه و تجهیز بیمارستان ها انجام نداده است عنوان کرد: انتظار این است که همانند دیگر مناطق این استان مورد توجه قرار گرفته و در تامین امکانات لازم در بیمارستان سبلان اردبیل و ارس مغان کوتاهی نشود.

اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان اردبیل دارای 2 بیمارستان تامین اجتماعی در شهرهای اردبیل و پارس آباد مغان است گفت: راه اندازی شعبه سوم در مناطق سیزده‌گانه اردبیل امری ضروری است.

 بدری افزود:از آنجا که وضعیت بیمارستان تامین اجتماعی اردبیل نیز از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست ضرروی است سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به مطالبات بیمه شدگان و خدمات رسانی بهینه، در احداث بیمارستان 500 تختخوابی اقدام اساسی کند.

وی اضافه کرد: در صورت موافقت و تامین اعتبار زمین مورد نیاز این بیمارستان از سوی استانداری اردبیل تامین می شود.
بدری بیان کرد: نمایندگان استان در مجلس احداث بیمارستان 500 تختخوابی تامین اجتماعی را از رئیس سازمان تامین اجتماعی پیگیر هستند و در سفر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به اردبیل که در هفته های آینده انجام می گیرد آن را مطالبه خواهند کرد.
انتهای پیام/ح

راه اندازی شعبه سوم بیمارستان تامین اجتماعی در مناطق سیزده گانه اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.