رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از ضرورت احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در اردبیل خبر داد.

دکتر قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به ضرورت احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در اردبیل اشاره کرد و افزود: مطالعات امکان سنجی این بیمارستان انجام شده و قرار است از محل فاینانس خارجی و مشارکت قرار گاه خاتم الانبیا عملیات اجرایی آن شروع شود.

وی گفت: برای ساخت این بیمارستان 10 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص تا چهار سال آینده تکمیل می شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل احداث بیمارستان 280 تختخوابی اردبیل را نیز یادآور شد و گفت: این بیمارستان بعنوان معوض بیمارستان فاطمی در حال احداث است و تسریع عملیات اجرایی و تکمیل آن در موعد مقرر ضرورت دارد.

اخوان اکبری بر تسریع عملیات اجرایی طرح های بهداشتی و درمانی استان تاکید کرد و افزود: امسال بیمارستان 148 تختخوابی پارس آباد مغان ، مرکز سوانح و سوختگی اردبیل با 100 تخت ، اورژانس بیمارستان امام خمینی اردبیل با 75 تخت و طرح تبدیل اورژانس مشگین شهر به بخش بستری و توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر به بهره برداری خواهند رسید.

وی بهبود خدمات درمانی به بیماران در استان را یادآور شد و گفت: در مراکز درمانی سالانه بیش از یک میلیون نفر در بخش بستری بیمارستان ها و بیش از 850هزار نفر در مراکز تخصصی استان خدمات درمانی را دریافت می کنند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح های بهداشتی درمانی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.