سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور:

ضرورت پرداختن به حوزه‌های تهدیدات زیستی کشور در صنعت پدافند زیستی

جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور گفت:در صنعت پدافند زیستی باید به حوزه‌های تهدیدات زیستی در کشور به عنوان بحث عمومی زیستی و حوادث زیستی به آن پرداخته می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، علی مهدی پور جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور امروز ۲۴ اردیبهشت در همایش منطقه‌ای «مدیریت پیشگیری و کنترل تهدیدات زیستی و بیولوژیک» که در دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان برگزار شد، گفت: حوادث تهدیدات زیستی عامدانه از طرف حوادث خاص آغاز نمی‌شود و ممکن است بعد از یک حادثه طبیعی، تبدیل به حوادث زیستی شوند.
جانشین قرارگاه پدافند زیستی کشور با تاکید بر اهمیت موضوع تهدیدات زیستی و مشاهده انواع آن درنقاط مختلف جهان گفت: در این راستا ما باید سه فعالیت دفاعی خود شامل رصد و تقویت زیرساخت ها، توسعه اقدامات مربوطه و تقویت حوزه‌های تخصصی را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی افزود: در صنعت پدافند زیستی حوزه‌های تهدیدات زیستی که در کشور با آن مواجه هستیم به عنوان بحث عمومی زیستی و حوادث زیستی به آن پرداخته می‌شود.
در سال ۸۸ دو برنامه ریزی در شورای امنیت ملی بررسی و طرح جامع نظام میکروبی کشور تدوین و در سال ۹۲ قرارگاه پدافند غیرعامل کشور راه اندازی شد.
مهدی پور با اشاره به اهمیت بحث پدافند غیرفعال افزود: انتخاب عنوان این موضوع اقدامی پدافندی در راستای پیش بینی و پیشگیری بوده و امید است دستاورد‌های این همایش راهبردی برای انجام فعالیت‌های آینده در زمینه پدافند غیرفعال باشد.

انتهای پیام/م

اهمیت موضوع تهدیدات زیستی و مشاهده انواع آن درنقاط مختلف جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.