معاونت بسیج و هماهنگی امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل گفت: یکی از موضوعات مهم پدافند غیرعامل این است که زیرساخت‌های مهم آمادگی لازم در مواقع بحرانی را داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛غلامعلی حیدری معاونت بسیج و هماهنگی امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل پیش از ظهر امروز در رزمایش آمادگی مولد‌های برق اضطراری مراکز حیاتی و حساس و ضروری استان کردستان در اداره برق سنندج گفت: یکی از موضوعات مهم پدافند غیرعامل این است که زیرساخت‌های مهم باید آمادگی لازم را در مواقع بحرانی داشته باشند.

 وی افزود: باید اقداماتی انجام شود تا سیستم‌های زیرساختی از حالت آبشاری و به هم پیوسته خارج شوند تا اگر مشکلی ایجاد شد همه سازمان‌ها را درگیر خود نسازد.

 حیدری بیان کرد: هدف از برگزاری چنین مانور‌هایی این است که اگر موقعی در شرایط اضطراری با قطعی برق روبه شدیم خدمت رسانی به مردم مختل نشود.

معاونت بسیج و هماهنگی امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل بیان کرد: باید سیستم‌های زیر ساختی کشور به گونه‌ای باشند که در مواقع وجود مشکل توان تاب‌آوری را داشته باشند.

 حیدری افزود: باید تمام کشور و استان‌های هم‌جوار از تجربه یکدیگر برای ایجاد انرژ‌های پاک استفاده کنند.

 معاونت بسیج و هماهنگی امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل در پایان گفت: به دلیل مرزی بودن استان و احتمال وقوع هر نوع مشکلی باید زیرساخت‌ها را مصون سازی کنیم و عمل پیشگیری را در برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/  م ح

انجام رزمایش آمادگی  مولدهای  برق اضطراری در سنندج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.