سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش تنیسور کرمانی در رقابت های بین المللی

آریسا سبزه زار، تنیسور کرمانی در مسابقات بین المللی زیر 14 سال ساری موفق به کسب مقام سوم انفرادی و قهرمانی دوبل رقابت ها شد.

وحید کریم زاده، سرپرست هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  گفت: رقابت های تور تنیس زیر 14 سال آسیا به سرداوری سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشور، با حضور 15 تنیسور به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس مازندران ( ساری ) در مجموعه ورزشی داراب برگزار شد.

وی افزود: در پایان، در فینال بخش انفرادی دختران، فاطمه سادات زنجانی با نتیجه ( 2-6 و 4-6) ماندگار فرزامی را مغلوب کرد که بدین ترتیب فرزامی نایب قهرمان شد و آرسیا سبزه زار، تنیسور کرمانی نیز عنوان سومی را از آن خود کرد.

کریم زاده تصریح کرد: با انجام دیدارهای فینال بخش دو نفره(دوبل) نیز تیم آرسیا سبزه زار - رومینا زینالی با نتیجه ( 0-6 و 1-6 ) زوج دنیا عامری- فاطمه سادات زنجانی را از پیش رو برداشت تا صاحب عنوان قهرمانی شود.

وی یادآور شد: تیم عامری- زنجانی در جایگاه دوم ایستادند و تیم های ماندگار فرزامی - مهرانه ظهوریان و گلنساء اکبری و هانا سلطانی نیز به طور مشترک سوم شدند.

رقابت های تور تنیس زیر 14 سال آسیا به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس مازندران ( ساری ) در مجموعه ورزشی داراب برگزار شد.

انتهای پیام/ب

تنیسور کرمانی در رقابت های بین المللی خوش درخشید

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.