سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شدت گرفتن هرج و مرج درون کاخ سفید در سایه بی‌تدبیری ترامپ

اظهارات و دیدگاه‌های جنجالی کارکنان دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بر دستاور‌های سیاست خارجی او در زمینه گفتگو با کره شمالی سایه انداخته و اعتبار او را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، اظهارات و دیدگاه‌های جنجالی کارکنان دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، بر دستاور‌های سیاست خارجی او در زمینه‌ی گفتگو با کره شمالی سایه انداخته و اعتبار او را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

رودی جولیانی، وکیلی که ترامپ به تازگی استخدام کرده در سخنانی گفته بود ترامپ شخصا دخالت کرد تا از خرید شرکت تایم وارنر، شرکت مادر شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به دست "ای تی اند تی" (AT & T) جلوگیری کند.

اما جولیانی اکنون حرف خود را پس گرفته و می‌گوید رئیس جمهور هیچ دخالتی نداشت. ترامپ در جایگاه نامزد ریاست جمهوری در انتخابات سال ۲۰۱۶ با این معامله و تسلط "ای تی اند بی" بر تایم وانر مخالفت کرده بود. او اکتبر ۲۰۱۶ گفته بود: «"ای تی اند تی" دارد تایم وانر و به پیرو آن سی‌ان‌ان را خریداری می‌کند. این قراردادی است که در دولت من تصویب نخواهد شد زیرا این به معنی تمرکز قدرت فراوان در دستان گروهی انگشت شمار خواهد بود.»

در ضمن کاخ سفید از موضع‌گیری یا عذرخواهی درباره‌ی سخنان تمسخرآمیزی که یکی از کارکنان خود درباره‌ی سلامتی جان مک‌کین، رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا، بر زبان آورده بود، خودداری کرده است. سناتور مک‌کین، نماینده جمهوری‌خواه آریزونا در مجلس سنا به علت بیماری سرطان مغز در بستر بیماری و در آستانه مرگ قرار دارد.

انتهای پیام/

اظهارات کارکنان دولت ترامپ و آشفتگی اوضاع داخلی آمریکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.