سناتور ایالت ورمونت آمریکا به انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ در زمینه‌های مختلف از جمله در خصوص هزینه‌های تامین دارو پرداخت.

سندرز: آمریکایی‌ها مجبورند هزینه زیادی برای تامین داروی مورد نیاز خود پرداخت کنندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت آمریکا در صفحه کاربری خود در توئیتر با انتقاد شدید از فقر در آمریکا و زندانی شدن افراد بخاطر فقیر بودن نوشت: این احمقانه است. در آمریکا 20 درصد از افراد زندانی، به جرم فقر پشت میله های زندان هستند.

وی پیشتر نیز در پیام توئیتری دیگری نوشته بود: جمهوریخواهان در مورد ارزش‌های خانواده فریاد می‌زنند، بی‌آنکه بدانند آمریکا بالاترین میزان فقر در میان کودکان را داراست.

سناتور ایالت ورمونت آمریکا با بیان اینکه ترامپ به وعده های انتخاباتی خود برای کاهش هزینه‌های دارو در آمریکا عمل نمی کند از کنگره خواست برای کاهش هزینه های دارویی دست به کار شود و قانونی را تصویب کند.

سندرز روز گذشته نیز توئیتی در انتقاد از بالابودن قیمت دارو در آمریکا داشت و در آن نوشته بود: در نتیجه ثروت باور نکردنی و قدرت سیاسی صنعت دارویی آمریکا، آمریکایی ها مجبورند بالاترین قیمت ها را در جهان برای داروی مورد نیاز خود پرداخت کنند. این قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

انتقاد سندرز از بالا بودن هزینه‌های تامین دارو در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار