سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیخ الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمریکا با انتقال سفارت خود به قدس به دنبال تامین امنیت اسرائیل است

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: آمریکا می‌کوشد تا با انتقال سفارت خود به قدس امنیت اسرائیل را تامین کند.

حسین شیخ الاسلام عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهداف آمریکا مبنی بر انتقال سفارت این کشور به قدس شریف اظهار کرد: کلیه اقدامات آمریکا از جمله انتقال سفارت ایالات متحده به بیت المقدس به این دلیل است که می‌خواهند ارتباط اعراب و صهیونیست‌ها را عادی جلوه دهد و سعی در تحلیل این مسئله دارد.

وی افزود: آمریکا می کوشد تا با دستاویزی به هر حربه، امنیت اسرائیل را تامین کند. آمریکا باید بداند که از دید بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی اسرائیل جرثومه فساد است که باید نابود شود چرا که خلاف تمامی اصول بین المللی و انسانی ایجاد شده و  با ترور و جنایت مردم را آواره کرده اند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین بیان کرد: ترامپ درباره کلیه قطعنامه های سازمان ملل درباره فلسطین به صورت یکجانبه عمل می‌کند و فکر می‌کند که می‌تواند سفارت کشورش را به بیت المقدس انتقال دهد؛ این کشور به هیچ عنوان قابل اعتماد نیست و نمی‌تواند در این مورد واسطه خوبی باشد.

وی ادامه داد: ترامپ تصور می‌کرد که توانسته حق بازگشت فلسطینیان به سرزمین خود را از آنان بگیرد و تنها انتقال سفارت ایالات متحده باقی مانده تا نقشه های کثیف وی تکمیل شود اما به نظر می رسد که به نقطه اول بازگشته است.

شیخ الاسلام تاکید کرد: فلسطینی‌ها راه حل خوبی را برای مقابله با آمریکا و حیله های این کشور در پیش گرفته اند چراکه راهپیمایی بازگشت در داخل فلسطین اشغالی و دیگر سرزمین ها توانست حق بازگشت آنها به سرزمینشان که تا حدود بسیاری از بین رفته بود را زنده کند و معادله آمریکا را برهم بزند.

عضو جامعه اسلامی مهندسین در پایان خاطر نشان کرد:کشورهایی مانند عربستان که نظام شاهنشاهی دارند و حمایت مردمشان را ندارند در کنار امریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده اند، اما کشورهای اسلامی دیگر به دلیل داشتن پایگاه مردمی قوی تن به سیاست های آمریکا نمی‌دهند و روابط صهیونیست‌ها و اعراب هیچگاه عادی نمی‌شود.

 

انتهای پیام/

انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف نمی‌تواند موقعیت اسرائیل را بهبود بخشد

برچسب ها: آمریکا ، اخبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
پیرو خط امام
۱۵:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
نکند اسراییل بمب لمسی نامریی ساخته ؛؟!مثل پشه های حامل .....از دشمن و دوست ساده لوح غافل نباشیم
ملکوت
۱۳:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
دارد سرنگونی رژیم اسرائیل نزدیک میکند این ترامپ به امید خدا .