ترامپ تصور می‌کند، با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف می‌تواند فلسطینی‌ها را سرکوب کندرئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب گفت: رئیس جمهور آمریکا در تصمیم‌گیری‌های خود وامدار رژیم صهیونیستی است.

حسین کنعانی‌مقدم رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب، در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس در روزهای آینده و اهداف پشت پرده آمریکا، اظهار کرد: همه می‌دانیم که رژیم صهیونیستی ترامپ را روی کار آورده و یکی از خواسته‌های صهیونیست‌ها عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل و انتقال پایتخت کشورهای مختلف به بیت‌المقدس است.

وی افزود: به نظر می‌رسد که رئیس جمهور آمریکا در تصمیم‌گیری‌های خود وامدار رژیم صهیونیستی است و باید به وعده‌هایی که به آنها داده عمل کند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب تصریح کرد: ترامپ تصور می‌کند که با انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف می‌تواند فلسطینی‌ها را سرکوب کرده و پرونده بازگشت آنان را به سرزمین خود ببندد، اما مردم فلسطین در نوار غزه با مبارزاتی که انجام می‌دهند، تاکنون مانع از تحقق خواسته‌های ایالات متحده شده‌اند.

کنعانی‌مقدم بیان کرد: عربستان در خصوص انتقال سفارت پیش‌قدمی کرده و بن‌سلمان سعی دارد تا روابط کشورهای عربی را با رژیم صهیونیستی عادی کند، اما ملت‌های مسلمان کماکان مخالف این سیاست‌ها هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب با اشاره به وظیفه کشورهای مسلمان در برابر انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، در پایان خاطرنشان کرد: یکی از خطوط قرمز کشورهای مسلمان به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی است و حمایت از مردم آواره فلسطینی برای آنها در اولویت قرار دارد، لذا ملت‌های مسلمان باید در برابر این اقدام آمریکا موضعی سخت بگیرند و اقدامات لازم را انجام دهند، همچنین لازم است تا روابط خود را با رژیم صهیونیستی به حالت تعلیق درآورند.


انتهای پیام/

 

اهداف پیدا و پنهان ترامپ از انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس

 

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار