سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاری مطرح کرد؛

ظرفیت بالای شرکت‌های خلاق فرهنگی برای اشتغال جوانان

معاون علمی فناوری رئیس جمهوری گفت: شرکت‌های خلاق فرهنگی را به منظور اشتغال آفرینی در جشنواره ایران ساخت حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سورنا ستاری معاون علمی فناوری رئیس جمهوری در حاشیه مراسم افتتاح پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی و در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت جهاد دانشگاهی برای تأسیس پارک علم و فناوری، گفت: این ابتکار جاویدی است که جهاد دانشگاهی انجام داده است.

حمایت از شرکت‌های فرهنگی در غالب جشنواره ایران ساخت

معاون علمی فناوری رئیس جمهوری با اشاره به اینکه فعالیت‌های خلاق فرهنگی در سال جدید گسترش پیدا می‌کنند، گفت: امسال فعالیت‌های فرهنگی فناورانه مورد حمایت قرار می‌گیرند و سازماندهی می‌شوند البته قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان  مشکلاتی دارد که در آن به بحث شرکت‌های خلاق فرهنگی توجه نشده است؛ اما در معاونت برای رفع این مشکل برنامه‌های متعددی مانند ایران ساخت بوجود آمده است.

وی با اشاره به برنامه حمایتی از شرکت‌های فرهنگی، بیان کرد: برنامه ما برای حمایت از این شرکت‌ها جدی است و امیدواریم که آنها توسعه پیدا کنند تا تأثیرگذاری‌شان را در جامعه ببینیم.

ستاری یادآور شد: علی‌رغم نیروی انسانی خوبی که در حوزه فرهنگی وجود دارد، ظرفیت‌های اشتغال و اقتصادی هم در آن به وفور دیده می‌شود و این شرکت‌های خلاق فرهنگی می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد اشتغال بسیار شوند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.