سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار با خانواده شهدا هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با خانواده شهدا هلال احمر گفت: امنیت و آرامش حاکم در کشور به عزت خون شهداست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از پرسنل جمعیت هلال احمر استان با خانواده‌های شهید مهدی شمس الدینی و شهید احمد میرزاپور دیدار کرد.
رضا فلاح در این دیدار با اشاره به حضور جمعیت هلال احمر در تمامی بحران‌ها و حوادث بیان کرد: تسکین آلام بشری و ایجاد آرامش در زمان حادثه یکی از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر است.
وی با اشاره به یکی از اهداف جمعیت با عنوان تامین احترام انسان‌ها افزود: آنچه که امروز به عنوان آرامش و امنیت در کشور برخوردار هستیم به عزت خون شهداست و هلال احمر احترام به جایگاه و مقام شهداء را با همین هدف دنبال می‌کند.
وی با اشاره به خدمتگزاری جمعیت هلال احمر به خانواده شهداء خاطرنشان کرد: صبر، صلابت و بصیرت خانواده‌های معزز و گرانقدر شهداء، بهترین نمونه در ارائه علمی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است.


شهید مهدی شمس الدینی در سال ۱۳۸۱ در حادثه سقوط هواپیما در کوه‌های سیرچ کرمان و شهید احمد میرزاپور در دوران هشت دفاع مقدس به درجه شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/ح

دیدار با خانواده شهدا هلال احمر کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.