سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

شرایط ارزی با مدیریت توانمند قابل کنترل است

نماینده مردم شاهین‌شهر گفت: شرایط ارزی با مدیریت توانمند کاملا قابل کنترل است اما متأسفانه مدیریت توانمندی بر بانک مرکزی حاکم نیست.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با تأکید بر ضرورت تغییر ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی، اظهار کرد: متأسفانه رئیس بانک مرکزی مدیریت خوبی نداشته و بسیار ضعیف عمل کرده است؛ حتی اگر یک روز هم زودتر جابجا شود، به نفع کشور است.

وی افزایش شدید نرخ ارز و مشکلات بسیار زیاد موسسات مالی و اعتباری را از مهمترین دلایل ضرورت تغییر سیف دانست و ادامه داد: این اتفاقات نشان دهنده ضعف مدیریت و عدم اقدام به موقع بانک مرکزی است.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه ما بارها از رئیس جمهور در قالب تذکر و نامه خواسته‌ایم که سیف را تغییر دهد،‌ تصریح کرد: نمی‌دانیم که رئیس جمهور تا کجا می‌خواهد دست سیف را باز بگذارد.

نماینده مردم شاهین‌شهر متذکر شد:‌ روحانی مدام به دولت قبل طعنه می‌زند که نرخ ارز در زمان مدیریت آنان هر ساعت افزایش می‌یابد در حالی که دولت وی و الان نرخ ارز دقیقه‌ای افزایش می‌یابد و اثرات بسیار مخربی بر قیمت‌ها و مسائل اقتصادی کشور دارد.

وی ادامه داد: نمی‌دانیم که با وجود تعداد زیاد افراد توانمند و فرهیخته در جامعه برای تصدی ریاست بانک مرکزی چرا رئیس جمهور در تغییر وی تعلل می‌کند و تصمیمی در این باره نمی‌گیرد.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه ما در کشور کمبود ارز نداریم، خاطرنشان کرد:‌ شرایط ارزی با مدیریت توانمند کاملا قابل کنترل است اما متأسفانه مدیریت خوب و توانمندی بر بانک مرکزی حاکم نیست.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.