سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشانی‌ها کالای ایرانی را با جوان و آرمان‌های جهانی حمایت می‌کنند

همایش جوان و آرمان‌های جهانی با محوریت شعار سال و تحقق منویات رهبری با موضوع حمایت از کالای ایرانی به همت هيئت فرهنگی عشاق الحسن (علیه‌السلام) کاشان برگزار می‌شود.

روحانی هیئت فرهنگی عشاق الحسن (ع) دارالمؤمنین کاشان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: پنجمین همایش جوان آرمان‌های جهانی با موضوع حمایت از کالای ایرانی ساعت 20:30 شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه خیابان غیاث‌الدین جمشید، حرم الحسن علیه‌السلام برگزارمی شود.

حجت‌الاسلام شیخ مهدی بصیرتی، افزود: همایش جوان آرمان‌های جهانی با اجرای محسن مقصودی مجری و کارشناس برنامه ثریا، سخنرانی دکتر عبدالملکی اقتصاددان و نظریه‌پرداز اقتصاد مقاومتی و شعرخوانی محمدحسین مهدویان برگزارمی شود.

وی برگزاری این همایش با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان را یادآور شد و تصریح کرد: میزگرد و نمایشگاه پوستر ساخت ایران» از دیگر برنامه‌های همایش است.

به گفته وی، حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از جنس خودمان، حمایت از تولید، اشتغال و کارآفرینی و نیروی کار بومی است تا بارونق آن چرخ اقتصاد کشور بچرخد و به شکوفایی برسد.

حجت‌الاسلام شیخ مهدی بصیرتی، در پایان با تأکید بر اینکه عمل به منویات مقام معظم رهبری رسالت تمامی افراد و اقشار جامعه در سطوح و مراتب مختلف فردی، اجتماعی و اجرایی درراه رسیدن به اقتصادی پویا و کشور مستقل و غیر وابسته به بیگانگان است گفت: فرمایشات مقام عظمای ولایت نقشه راه و تعیین مسیر حکیمانه، مدبرانه و اندیشمندانه در فضای کسب‌وکار وزندگی در همه ابعاد و وجوه در سطح ملی و بین‌المللی است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.