سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس قوی‌ترین جایگاه آموزش افراد برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است

رئیس شورای اسلامی شهر میبدگفت:مدرسه قوی‌ترین جایگاه آموزش افراد برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان این موضوع که ما باید با نگاه درمانگری به امر پیشگیری و آسیب‌های اجتماعی بنگریم گفت: مدرسه قوی‌ترین جایگاه یادگیری و آموزش افراد برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و بهترین و موثرترین سن برای این آموزش‌ها سن دانش آموزی است.

حجت الاسلام علیرضا آقایی افزود: بزرگترین وظیفه معلمان هدایت دانش‌آموزان است و موفق‌ترین معلم کسی است که جدای از امر تدریس و آموزش، روح اندیشیدن، اراده و جسارت را در دانش‌آموزان احیا کند.

 وی گفت:معلمان با عمل، رفتار، کردار و گفتار خود می‎توانند دانش‌آموزان را به سمت فرهنگ دینی سوق دهند.

حجت الاسلام علیرضا آقایی با بیان اینکه آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است گفت: تمام پیشرفت‌ها و موفقیت‌های امروز با تلاش معلمان صورت گرفته و همه مردم و مسئولان در هر شرایطی باید در راستای تکریم معلمان و فرهنگیان اهتمام ورزند.

رئیس شورای شهر میبد با اشاره به این موضوع که توجه به آموزش و پرورش به عنوان نهاد فرهنگی زمینه ساز توسعه جامعه است ابراز داشت: آموزش و پرورش یکی از نهاد‌های بزرگ و فرهنگ ساز است که در کاهش آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی تاثیرگذار است.

حجت الاسلام آقایی با بیان اینکه دانش آموزان بیش از پیش در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی هستندافزود: لزوم همکاری دستگاه‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیازمند آگاهی بیشتر به والدین است.

وی افزود: باید توجه به آسیب‌های اجتماعی نو ظهور از جمله مواد مخدر‌ و فضای مجازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بیش از پیش تلاش شود.

انتهای پیام/ی

لزوم همکاری دستگاه‌ها برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.