رئیس سازمان دانش آموزی استان یزدگفت:شهرستان اردکان در حوزه‌ی دانش آموزی از پتانسیل بالایی برخورداراست و جزء ۳شهرستان‌ برتر استان است.

رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛با اشاره به اینکه شهرستان اردکان در حوزه‌ی دانش آموزی از پتانسیل بالایی برخوردار است گفت: این شهرستان جزء سه شهرستان‌ برتر استان است .

ملانوری با بیان اینکه زمانی که دانش آموزان برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند عزت نفس آن‌ها بالا می‌رود افزود: این چنین فعالیت‌ها در دوران دانش آموزی برای پذیرفتن مسئولیت اجتماعی آنها در آینده زمینه سازی می‌شود. 

 رئیس سازمان دانش آموزی استان ادامه داد: بحث ما این نیست که مطالعه را بی اهمیت بدانید بلکه باید همت مضاعفی در حوزه‌های فرهنگی، عمومی مثل آب و برق و گاز و در حوزه‌ی خدمات عمرانی داشته باشید.

وی افزود: اگر این اتفاق ادامه پیدا کند فصل نوینی در حوزه دانش آموزی و فعالیت‌های اجتماعی در شهر اردکان محقق خواهد شد.

ملانوری گفت: شهرستان اردکان توانایی برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌ها را در سطح کشور دارد چرا که یکی از پایه‌های اصلی و اساسی برای این فعالیت‌ها خود شما دانش آموزان هستید.

وی افزود: شهرستان اردکان ۲ و هزارو پانصد نفر دانش آموز پیشتازان دارد کا از این تعداد ۳۰۰ نفر از پیشتازان به نمایندگی در این گردهمایی انتخاب مشاور دانش اموز برای فرماندار شرکت کردند.

انتهای پیام/ی

شهرستان اردکان جزء  ۳ شهرستان‌ برتر استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.