سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بلا تکلیفی ۳۰۰ پرونده اشتغال‌ زایی در نهاوند

سرپرست فرمانداری نهاوند از بلا تکلیفی 300 پرونده اشتغال زایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مراد ناصری، سرپرست فرمانداری نهاوند گفت: متأسفانه در حال حاضر در سه اداره جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی حدود ۳۰۰ طرح بلاتکلیف وجود دارد که پیگیر  مراحل اداری آن هستند.

وی با بیان اینکه امروز برای رسیدن به نتیجه ثمربخش  جلسه ای با حضور بانک‌ها و کارآفرینان برگزار شده است، افزود: بخشداران، شوراها و دهیاران و همچنین ادارات متولی باید در انجام امورات و به نتیجه رساندن پرونده‌ها پیشرو باشند.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به اینکه 122 طرح جهاد کشاورزی در این شهرستان بلا تکلیف مانده است،خاطر نشان کرد: ادارات در خصوص به نتیجه رساندن این پرونده‌ها حداکثر دو هفته مهلت ‌دارند تا نتیجه را به این کارگروه ارجاع دهند.

ناصری  ادامه داد: مسئولین شهرستان باید در چارچوب قانون برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکل بیکاری نهاوند بر گردن همه مسئولین است، عنوان کرد: دغدغه  ما در شهرستان به دلیل عدم ارتباط دستگاه‌ها با یکدیگر  است.

سرپرست فرمانداری نهاوند ادامه داد: چیزی به‌عنوان مشکل در انجام امور نباید وجود داشته باشد و باید پیگیری و روحیه به نتیجه رساندن داشته باشیم و اگر مشکلی وجود دارد به خاطربلاتکلیفی پرونده‌ها در استان همدان است.

انتهای پیام/ب

۳۰۰ پرونده اشتغال‌ زایی در نهاوند بلا تکلیف مانده است

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.