سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت کمک معیشت به مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان گفت: در سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان بودجه، صرف کمک معیشت خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی افزود: سال گذشته ۲۴ میلیارد تومان کمک معیشت به ۳۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت شده که تمامی این افراد از کمک معیشت ماهیانه بهره‌مند هستند.
وی با بیان اینکه ۶۲ درصد از مددجویان تحت حمایت این نهاد سالمند هستند، بیان کرد: این نهاد هم اکنون ۵۱ هزار نفر از مردم این استان را تحت حمایت دارد که ۳۲ هزار نفر آن‌ها سالمندان هستند.
اهرابی افزود: از مجموع سالمندان تحت حمایت ۲۱ هزار و ۱۰۰ نفر روستایی و ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر مددجوی ساکن شهر هستند که از همه خدمات کمیته امداد استان بهره‌مند هستند.
وی اظهار کرد: ۶۹ درصد مددجویان سالمند کمیته امداد خراسان شمالی زنان هستند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۵۰ نفر آن‌ها روستایی و هشت هزار و ۱۵۰ نفر آن‌ها شهری هستند.
وی گفت:: هفت هزار و ۳۰۰ سالمند مرد روستایی و دو هزار و ۷۰۰ مرد سالمند شهری نیز از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به این که در چند سال گذشته خدمات مددکاری و مشاوره سالمندان افزایش یافته است، افزود: بر این اساس آن دسته از سالمندانی که امکان مراجعه حضوری به کمیته امداد این استان را ندارد با استفاده از ارتباط با مددکاران از خدمات حمایتی بهره‌مند می‌شوند و همچنین این نهاد به سالمندان زمین‌گیر هم ماهیانه ۱۰۰ هزار تومان خاصه برای نگهداری و پرستاری آن‌ها پرداخت می‌کند.
انتهای پیام/ ب 

 

هم اکنون ۶۲ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی سالمند هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.