سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صاحبکار خراسانی مطرح کرد؛

20 اردیبهشت؛ آخرین مهلت ثبت نام شرکت‌های دانش بنیان برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی

رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان گفت: شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند تقاضای خدمات بیمه درمان تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده را تا ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ثبت کنند.

به گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد صاحبکار خراسانی رئیس امور شرکت‌های دانش بنیان  با اشاره به اهمیت سرمایه های انسانی در شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مهمترین دارایی شرکت های دانش بنیان، نیروی انسانی آنهاست و یکی از مواردی که می تواند موجب افزایش رضایتمندی و حفظ نیروی انسانی فعال در شرکت های دانش بنیان شود، ارائه خدمات بیمه درمان تکمیلی به افراد فعال در این شرکت‌هاست.

صاحبکار افزود: در حال حاضر با توجه به مقررات و هزینه های موجود، بسیاری از شرکت های کوچک و متوسط توانایی ارائه این خدمات را به کارکنان خود ندارند.

 نیروی انسانی؛ مهمترین دارایی  شرکت های دانش بنیان 

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: از آنجایی که تدوین و اجرای برنامه‌های حمایتی از شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از مهمترین فعالیت‌های معاونت علمی و فناوری است، ایجاد سازوکار مناسب برای رفع این مشکل در دستور کار شبکه نوآوری تهران قرار گرفت و ارایه خدمات بیمه درمان تکمیلی، به صورت آزمایشی در دی ماه سال 96 برای شرکت‌های مستقر در استان تهران اجرایی شد که 540 نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند.

صاحبکار افزود: با توجه به استقبال شرکت‌ها در سال 1397 این خدمات به همه شرکت‌های دانش‌بنیان در همه استان های کشور ارایه می شود.

رئیس مرکز شرکت های دانش بنیان گفت: از آنجایی که انعقاد این قراداد به صورت تجمیعی خواهد بود، محدودیتی برای تعداد کارکنان شرکت‌ها وجود ندارد و نرخ حق بیمه هم کاهش یافته است.

عضو هیئت علمی پژوهشکده مطالعات فناوری افزود: شرکت‌های دانش بنیان پس از ثبت نام در سامانه می توانند تقاضای خدمات بیمه درمان تکمیلی را برای خود و اعضای خانواده‌ در این سامانه تا 20 اردیبهشت 1397 ثبت کنند؛ مدت زمان ارایه خدمات بیمه درمان تکمیلی، یک سال شمسی است كه از اردیبهشت سال 1397 شروع خواهد شد و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سامانه شرکت های دانش بنیان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.