سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی توسط هلال احمر آذربایجان غربی

۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی توسط هلال احمر آذربایجان غربی برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شد که بین ۳۰ هزار خانواده تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حسن محمودی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته هلال احمر اظهار داشت: اصحاب رسانه در همه حال در کنار جمعیت هلال‌احمر حضور دارند و در جهت اهداف این سازمان و توسعه اقدامات بشردوستانه گام برمی‌دارند که جای تقدیر دارد.

وی گفت: جمعیت هلال‌احمر در پنج محور اصلی حرکت می‌کند که نخست مردم محور بودن آن است چراکه از مردم برای مردم ایجا شده است که اگر این کمک را نداشته باشیم نمی‌توانیم به خوبی کارهای خود را پیش ببریم.

محمودی بیان کرد: محور دوم ما جوان محوری است که در سطح کشور حدود یک میلیون عضو جوان در زیرمجموعه خود داریم که بسیار رضایت بخش است و محور سوم ما داوطلب محور بودن است به گونه‌ای که خدمت بدون منت صورت می‌گیرد.

وی افزود: محور چهارم هلال احمر اقدامات فرهنگی است که صورت می‌گیرد که از این میان می‌توان به آموزش و تربیت افراد اشاره کرد و پنجمین محور مورد اعتماد بودن این قشر از جامعه است به نوعی که امانت‌دار خوبی برای کمک‌های مردمی است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: در زلزله کرمانشاه ۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی برای افراد زلزله زده جمع آوری شد که برای ۳۰ هزار خانواده کرمانشاهی است که از چند روز پیش توزیع این کمک‌ها شروع شده است.

وی تصریح کرد: در هفته هلال احمر برنامه‌های بسیاری برگزار می‌شود که از این میان می‌توان به نمایشگاه توانمندی‌های هلال احمر استان اشاره کرد و اردوهای مختلفی در سطح شهرستان و برنامه‌های منطقه‌ای طرح پیمان در سطح استان نیز برگزار می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی بیان کرد: در طول این هفته کاروان‌هایی به سمت مناطق محروم اعزام می‌شوند تا خدمات رایگانی به مردم ارائه کنند و هدایایی که از مردم دریافت شده به نیازمندان اعطا می‌شود و انتخابات مسئولان دانشجویی نیز بیست و چهارم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود که در نوع خود بسیار مهم به شمار می‌روند.

وی یادآور شد: توانبخشی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در شهرستان‌های ارومیه و میاندوآب است که در این میان مانورهایی نیز برگزار می‌شود که در سلماس، نقده، اشنویه و ارومیه شاهد این برنامه‌ها هستیم.

محمودی تأکید کرد: ۱۸ شعبه درجه یک در سطح آذربایجان غربی داریم و تعداد یک صد و ۲ پست مصوب ستادی و در جمع کل شعب یک صد و ۹۸ پست مصوب داریم که در استانی ۴۲ مورد و در سطح شعب یک صد و ۲ مورد بلاتصدی هستند.

وی اظهار داشت: سال گذشته تعداد ۱۷ مجمع خیری در سطح استان تشکیل شد همچنین توانستیم در خدمات امدادی به آسیب دیدگان و نیازمندان یک صد و ۲۰ درصد افزایس داشته باشیم که در این میان رابطین هبری در فعالیت‌های نوروزی بیش از یک هزار و یک صد موضوع را به ما گزارش دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی افزود: یک بالگرد امروز در اختیار آذربایجان غربی است که ۱۵ روز در ماه را در استان و ۱۵ روز دیگر را در استان کردستان حضور دارد که درخواست کرده‌ایم بالگرد جداگانه به ما داده شود و مسئولان کشوری در راستای این مهم تلاش‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی افزود: از اهم اقدامات هلال احمر آذربایجان غربی می‌توان به توسعه درمانگاه‌های میاندوآب و سلماس اشاره کرد و در این میان سه پایگاه امدادی افتتاح شدند که بیشتر ارقام توسط خیرین جمع آوری شد و ۱۰ پروژه امدادی در طرح تملک استانی تصویب شده و اختصاص یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی یادآور شد: در سال ۹۶ بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کمک‌های بشردوستانه توسط خیرین آذربایجان غربی جمع آوری شد که در نوع خود بسیار مهم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ب

۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی توسط هلال احمر آذربایجان غربی برای زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری شد

برچسب ها: زلزله ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.