سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه مدیریت ساخت مسکن در بوشهر راه‌اندازی شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: به منظور روان سازی دسترسی متقاضیان و ناظران نظام فنی روستایی به پروژه‌ها، سامانه مدیریت ساخت واحد‌های مسکونی در بنیاد مسکن این استان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  حمید حیدری گفت: با طراحی و اجرای این سامانه، امکان پیگیری تمام خدمات از جمله صدور پروانه ساختمانی و دریافت کد رهگیری فراهم می‌شود.

وی اظهار کرد: سامانه مدیریت ساخت واحد‌های مسکونی بنیاد مسکن گزارش پیشرفت فیزیکی واحد‌های تحت نظارت حوزه شهرستانی و استانی را رصد می‌کند و مراحل ساخت یک واحد مسکونی به صورت آنلاین بارگذاری می‌شود.

حیدری ادامه داد: فعالیت نظام فنی روستایی از سال ۱۳۸۹ در بنیاد مسکن استان بوشهر آغاز شده و در زمان حاضر دارای ۱۸۰ ناظر روستایی در رشته عمران و معماری است.

وی در خصوص مقاوم سازی مسکن روستایی در استان بوشهر گفت: امسال ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت این استان با پرداخت تسهیلات کم بهره مقاوم سازی می‌شود.

حیدری افزود: وام‌های مقاوم سازی خانه‌های روستایی در نقاط مرزی و ساحلی به ۲۵۰ میلیون ریال و در نقاط مختلف به ۲۰۰ میلیون ریال با سود ۴ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: در زمان حاضر از ۷۴ هزار و ۲۳۴ واحد مسکونی روستایی موجود در استان ۵۳ درصد مقاوم سازی شده و تا سال ۱۴۰۶ این تعداد به بیش از ۷۰ درصد می‌رسد.

انتهای پیام/م

سامانه مدیریت ساخت واحدهای مسکونی در بنیاد مسکن استان بوشهر راه‌اندازی شد

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.