مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: با پرداخت تسهیلات کم بهره سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ شغل ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد شد.

سال گذشته ۲ هزار و ۴۰۰ شغل ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر ایجاد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، احمد لطفی شامگاه دوشنبه در همایش تجلیل از پرچم‌داران سخاوت با بیان اینکه مردم این استان همواره در رسیدگی به نیازمندان در کشور پیشتاز بودند اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۴۷ میلیارد تومان از سوی نیکوکاران استان بوشهر به مددجویان کمیته امداد کمک شد.

وی، با بیان اینکه خیران نماد شبکه عظیم خیرخواهی هستند تصریح کرد: ۱۶۵ هزار نفر در استان بوشهر به عنوان خیر در برنامه کمیته امداد مشارکت و در هر طرح حضور حداکثری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم انفاق و صدقه در حل مشکلات جامعه گفت: فرهنگ انفاق و خیرخواهی بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آسیب‌ها را برطرف می‌کند و تحقق این مهم جامعه‌ای سالم به همراه دارد.

لطفی با بیان اینکه خیران در ۳۵ فصل کاری مشارکت دارند افزود: با همکاری بانک‌ها، خیران و اجرای برنامه کمیته امداد سال گذشته زمینه اشتغال ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در استان بوشهر فراهم شد و امسال نیز اشتغال مددجویان نسبت به سال قبل بیشتر است.

وی، از ساخت مسکن ویژه مددجویان خبر داد و بیان کرد: سال گذشته ۲ هزار و ۲۰۰ مسکن در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر ساخت، تکمیل، ترمیم و بازسازی شد و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه ۶۰۰ واحد مسکونی با مشارکت سپاه استان بوشهر برای مددجویان روستایی استان ساخته شد خاطر نشان کرد: امسال نیز برای حل مشکل مشکل روستائیان مددجو تفاهم نامه ساخت یک‌هزار مسکن با استاندار بوشهر منعقد شده است.

لطفی، اعزام ۶ هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان به سفر‌های زیارتی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: تهیه جهیزیه برای یک‌هزار و ۸۶۰ نوعروس از دیگر فعالیت‌های این نهاد در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/ ب

۲۴۰۰ شغل برای مددجویان کمیته امداد بوشهر ایجاد شد

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.