سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلمی که پل ارتباط خیرین با دانش آموزان است

اعتمادی ،معلم دلسوز منوجانی که با جمع آوری کمک خیران اقدام به ساخت مدارس و تجهیز آنها در مناطق محروم شهرستان منوجان کرده است.

ساخت چندین مدرسه در مناطق محروم ، مدارس کپری و تجهیز خیلی از مدارس محروم منوجان ...

صحبت از معلم منوحانی است که با ارتباط خوبی که با خیران داشته توانسته در ساخت چندین مدرسه در مناطق محروم و تجهیز بسیاری از مدارس شهرستان منوجان نقش داشته است.

علی اعتمادی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: معلمی شغل انبیاست و بنده خوشحالم که در این راه قدم گذاشتم ونبایدشغل دانست، زیرا این کار باید با عشق و مهر محبت باشدهمانطور که والدین برای فرزندان از جون و دل مایع می‌گذارند معلم هم برای دانش آموزان این چنین است.

وی افزود: وظیفه بسبار سنگیی بر دوش ماست، زیرا معلم علاوه بر درس دادن الگوی خوبی هم باید برای دانش آموزان باشد.

علی اعتمادی اظهار کرد: ۱۲ سال سابقه معلمی در این شهرستان را دارم و خوشحالم که قدم در راهی گذاشتم که می‌توانم به مردم خدمت کنم.

وی در خصوص سوال ما در باره اقدامات انجام شده گفت: حدودا ۳ سال پیش اینستاگرام نصب کردم با پیج یک معلم آشنا شدم که در حال جمع آوری کمک برای دانش آموزانش بود ومن با خودم گفتم چه ایده خوبی و از این ایده الگو گرفتم و آن را انجام دادم.

این معلم نمونه ادامه داد: یکی از فالور‌های این معلم خانم سلطانی ساکن آمریکا بود و عکس‌های من از مدارس کپری و مناطق محروم رو که دید برای اولین بار به من اعتماد کردند و به حساب من پول واریز کردند تا برای بچه‌ها لوازم تحریر بخرم ومن این کار رو انجام دادم و برای وی عکس‌ها رو فرستادم و توی صفحه خودم عکس‌ها رو گذاشتم.

وی گفت: کم کم تعداد بیشتری از افراد به من اعتماد کردند و کار‌های بیشتری انجام دادم.

این معلم منوجانی تصریح کرد: تا الان یک مدرسه یک کلاسه در روستای کهور لوت و یک مدرسه دوکلاسه در روستای موتور احمدحافظی چاه موزی با کمک خیرین ساختم و یک مدرسه ۶ کلاسه در حال ساخت در روستای سرراس هست.

اعتمادی بیان کرد: انشاالله بزودی دو مدرسه دیگر هم در دستور کار هست که با کمک خیرین بسازم.

وی گفت: با اولین پول واریزی از طرف خانم سلطانی لوازم تحریر رو برای بچه‌های مدرسه سرراس خریدم وساخت کتابخانه برای مدرسه حضرت زینب سرراس، گرفتن کامپیوتر از خیرین برای دانش آموزان ،جشن تولد برای بچه‌ها ،ساخت کتابخانه برای مدرسه. مدرسه دو کلاسه زنده یاد محمد حسین نیاکیان با تمام تجهیزات راخیران دادند دو دستگاه کولرگازی آبسردکن کامپیوتر پرینتر کپی همه با کمک خیران تهیه شده است.

وی افزود: مدرسه یک کلاسه شهید عیسایی روستای کهورلوت خرید ۵ دستگاه کولر گازی باکمک خیران برای مدرسه شروع ساخت مدرسه شش کلاسه حضرت زینب روستای سرراس از دیگر اقدامات صورت گرفته با کمک خیرین بوده است.

اعتمادی گفت:امیدوارم دوستان و خیرین گرامی که در حد توانشون می‌توانند در این زمینه کمک کنند، زیرا این عمل ذخیره‌ای برای آخرت و عمل نیکویی و نامی ماندگار برای آن‌ها خواهد بود.

انتهای پیام /ی

ساخت مدرسه با کمک خیران در منوجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.