سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از ۴۰ کارگر نمونه در گیلان

همزمان روز جهانی کارگر، امروز از ۴۰ کارگر نمونه گیلان در رشت قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ حسن ایزدی دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان امروز گفت: همزمان با ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کارگر در همایشی از ۴۰ کارگر نمونه گیلان در رشت قدردانی شد.

وی ضمن ارائه گزارش از شرایط کاری و معیشتی کارگران گیلان افزود: انتظار امروز کارگران از مسئولان دولتی توجه بیشتر به مطالبات آنان در بستر عدالت و کاهش فاصله طبقاتی ست.

دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان منطقی سازی نرخ حقوق و دستمزد و دخالت نکردن دولت در صندوق تأمین اجتماعی را از عمده‌ترین مطالبات کارگران برشمرد و خاطر نشان کرد: رسیدگی به مطالبات این قشر زحمتکش زمینه ساز رونق تولید و اشتغال در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ علی توشه جانشین سپاه قدس گیلان نیز در این همایش با اشاره به ترفند‌های شوم دنیای استکبار برای ایجاد استحاله در انقلاب و نظام اسلامی گفت: تلاش مجدانه برای تحقق اهداف پیش بینی شده در اقتصاد مقاومتی و اتکاء به توان داخلی تنها راه مقابله با هجمه‌های شوم تبلیغاتی و تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی است.

وی مطالبه گری را حق مسلم کارگران برای بهبود شرایط معیشتی و شغلی آنان دانست و افزود: سپاه همه توان خویش را برای کمک به اوضاع معیشتی اقشار مستضعف بکار می‌گیرد و ساخت هزار واحد مسکونی برای نیازمندان استان در سال گذشته مصداق این ادعاست.

محمود ایزد دوست مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان هم از تعامل سازنده این اداره کل با مجامع کارگری و کانون کارفرمایان استان خبر داد و گفت: راه برون رفت از مشکلات موجود در حوزه تولید و پاسخ منطقی به مطالبات به حق کارگران مستلزم اتخاذ وحدت رویه بین مجموعه دست اندرکاران دولتی و بخش خصوصی است.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از کارگران نمونه گیلان در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.