سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چرخابی در گفت و گوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران :

استفاده از بازیکنان پایه عامل موفقیت تیم سپاهان در فصل آینده

پیشکسوت باشگاه سپاهان اصفهان گفت :سپاهان برای فصل آینده باید از بازیکنان پایه استفاده کند هرچند بازیکنان تیم های پایه برای رفتن به رده های جوانان و امید کار سختی در پیش دارند.

حسین چرخابی در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  افزود: با توجه به اینکه  تیم ها ی نوجوانان و جوانان  سپاهان در فصل گذشته قهرمان شدند ، استفاده از بازیکنان پایه برای بهبود تیم سپاهان تاثیر زیادی خواهد داشت،  اما باید به این نکته توجه کرد که منحنی پیشرفت در زمانی که بازیکنان از رده جوانان وارد امید می شوند بسیار کند و دشوار است  و بازیکنان  نیاز به کادر فنی قدرتمند  و سرمربی کاردان برای عبور از این چالش هستند.

وی افزود :  شکست برای تمام تیم های دنیا  امری کاملا طبیعی است و تیم ها برای شروع دوباره در قدم اول باید شکست را فراموش و با تجزیه و تحلیل بازی های فصل قبل  از آن درس عبرت بگیرند و برای موفقیت تلاش مضاعف کنند.

 وی ادامه داد : بازیکنان و کادر فنی در ناکامی تیم سپاهان نقش مهمی داشتند و از نظر من  مسئولان تیم باید با بررسی بازی های سال قبل کسانی که در کادر فنی و  در بین بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند را برای تیم حفظ کنند .

  این کارشناس فوتبال  با بیان اینکه سر مربی، نقش بسیار مهمی در سرنوشت تیم دارد  افزود : امیدواریم با بررسی های جامع و کامل و تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد  و  پیشینه  گزینه های مورد نظر برای نیمکت تیم سپاهان  ،یک فرد قوی و کاردان به عنوان سرمربی   تیم سپاهان اصفهان انتخاب شود.

چرخابی تصریح کرد : فرقی نمی کند که مربی خارجی باشد یا داخلی ،مهم نتایج و سوابق مربی در سال های گذشته است ؛مربی قوی مربی است که با استفاده از دانش و توانایی  خود برای تیم تصمیم بگیرد و و اجازه ندهد بازیکن سالاری در تیم اتفاق بیفتد .

وی با اشاره به اینکه  باشگاه سپاهان در انتخاب سرمربی خارجی نباید از دلال استفاده کند افزود : البته در این شرایط ممکن است  بسیاری با روابط خاص به تیم سپاهان بیاییند که می تواند برای این تیم آسیب پذیر باشد.

پیشکسوت فوتبال اصفهان یکی از نقاط مثبت تیم سپاهان اصفهان درتمام فصل ها ی لیگ برتر را بهره مندی از پشتیبان مالی بسیار قوی به نام فولاد مبارکه سپاهان  دانست و افزود :  شرکت فولاد مبارکه در تمامی این سال ها برای اعضای تیم سنگ تمام گذاشته و  در سال گذشته نزدیک به 80 میلیارد تومان برای تیم سپاهان هزینه کرد.

 چرخابی گفت :نباید فراموش کنیم که فولاد مبارکه  برای راحتی و رفاه تماشاگران ورزشگاه نقش جهان را که سالها تکمیل آن بر زمین مانده بود را با  هزینه نزدیک به 40 میلیارد راه اندازی کرد و حدود 40 میلیارد هم برای باشگاه و بازیکنان و کادر فنی هزینه شد .

 وی در ادامه گفت : بی انصافی است  که  با وجود این حمایت ها برخی تماشگران حتی به فولاد مبارکه سپاهان نیز  توهین کردند.

چرخابی عملکرد تیم سپاهان در نقل و انتقالات بازیکنان در سال گذشته را از اصلی ترین دلایل ناکامی تیم سپاهان در لیگ هفدهم عنوان کرد و افزود : در آن زمان من در مصاحبه با خبرگزاری ها عنوان کردم که از 6 بازیکن جدیدی که برای  خط دفاعی تیم خریداری شده بود تنها یک بازیکن کیفیت لازم را داشت.

وی در پایان نائب قهرمانی تیم ذوب آهن را به تمام اعضای این باشگاه تبریک گفت و افزود : این تیم به شایستگی موفق به کسب این مقام شد.

انتهای پیام/ س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.