سرپرست باشگاه سپاهان لیگ هفدهم را بدترین فصل برای این باشگاه خواند و علت آن را هم تغییرات بیش از اندازه در همه زمینه‌ها دانست.

مسعود تابش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اذعان داشت: حتی : اگر 80 و 90 درصد ترکیب تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا تغییر داده شود، این دو تیم قدرتمند نتیجه نخواهند گرفت؛ ما در چند فصل اخیر هر فصل تغییرات زیادی در شاکله تیم داشتیم و هر فصل هم یک سرمربی داشته‌ایم و حتی در برخی از فصول دو سرمربی داشتیم.

وی ادامه داد: تغییرات مدیریتی که هرسال داشته‌ایم هم بی‌تاثیر نبوده است و باشگاه سپاهان باشگاه بزرگی بوده که توانسته تاکنون دوام بیاورد ولی امیدواریم از این اتفاقات درس بگیریم و واقعا اشتباه ها را دیگر تکرار نکنیم چون که سپاهان تیم بزرگی است.

وی خاطر نشان کرد: در سایر تیم‌ها و در همین فوتبال در همه رده‌ها موفق بودیم و حدود 60 تیم در رشته‌های مختلف داریم که همه قهرمان و نائب قهرمان شدند ولی فوتبال بزرگسالان که چشم و چراغ کار است خوب عمل نکردیم.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در مورد انتخاب سرمربی برای تیم سپاهان اظهار کرد: دیروز مسابقات ما تمام شده است و از فردا جلسات ما آغاز می‌شود و تا الان هیچ چیز مشخص نیست.

تابش افزود: در مورد ماندن یا رفتن ابراهیم‌زاده هم نمی‌توانم صحبت کنم و او تا پنجشنبه ایران هست که باید با او صحبت کنیم و سپس تصمیم‌گیری کنیم و تا زمانی که مشخص نشده است، صحبتی نخواهم کرد.

وی در مورد برنامه‌های باشگاه برای جذب بازیکن هم گفت: برنامه داریم و صحبت‌هایی هم با برخی از گزینه‌هایمان انجام داده‌ایم؛ بازیکنان با بررسی خود من و کمیته فنی باشگاه خواهد بود و سرمربی فصل آینده ما را بخواهد.

سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: البته به دنبال انتخاب سرمربی هستیم تا در ادامه بتوانیم قرارداد با بازیکنان را نهایی کنیم و بازیکنان خوبی را مد نظر گرفته‌ایم و حتی مذاکراتی هم انجام داده‌ایم ولی در نهایت با نظر سرمربی وقت اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد و بدون نظر سرمربی بازیکن جذب نخواهیم کرد.

تابش تصریح کرد: وقت را تلف نمی‌کنیم و بازیکنانی که جذب می‌کنیم، معمولا باید مورد قبول واقع شود ولی بهرحال سلیقه‌ها متفاوت است و جذب نهایی را با نظر سرمربی انجام خواهیم داد.

وی در مورد قراردادهای بازیکنان این فصل سپاهان هم مطرح کرد: بیش از 80 درصد بازیکنان ما با تیم قرارداد دارند؛ بازیکنان خوبی هم در تیم داریم و ممکن است بازیکنی هم باشد که قراردادش تمام شده باشد که اگر آن بازیکن مدنظر ما باشد با او تمدید خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه سپاهان به عنوان یک پیشکسوت سپاهانی در مورد علت نتایج این فصل سپاهان این طور گفت: این نتایج چند فصل است که گریبان‌گیر سپاهان است و این فصل بدترین فصل آن بود؛ علت آن هم تغییرات بیش از اندازه در همه زمینه‌ها بوده است.

تابش در پایان اظهار کرد: برای سال آینده همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم نقاط ضعف‌مان را برطرف و تیم خوبی را سازماندهی کنیم و تا یک هفته آینده هم تکلیف سرمربی را مشخص خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/م

 

سپاهان باشگاه بزرگی بوده که تاکنون دوام آورده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.