سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:همه می‌دانستند که این بازی آخر ماست و تیم ما حذف نمی‌شود و آبرومندانه از زمین بیرون آمدن چقدر مهم است و بدون شک می‌توانستیم به گونه دیگری از زمین بیرون بیاییم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور ابراهیم‌زاده عصر جمعه پس از شکست تیمش مقابل استقلال تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی است. بازی تمام شد اما فوتبال و زندگی همیشه ادامه دارد و همه باید برای بهتر زندگی کردن تلاش کنند.

وی ادامه داد: امروز روزی بود که در خانه خود غریب بودیم و با ناداوری همراه بود. بازیکنان ما عملکرد خوبی به نمایش گذاشتند و می‌توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند اما به هر حال این اتفاق صورت نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تغییر کردن و خوب بودن زمانبر است و من از بچه های خود از نظر فوتبالی راضی هستم و می‌توانم بگویم اگر درست برنامه‌ریزی شود، می‌توانند عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

وی افزود: حدس من این است که روی مهرداد محمدی و حسن جعفری خطا شد. در هر تیمی وقتی انرژی بازیکنان فیزیکی را بگیریم، کاری نمی‌توانند بکنند و امید ابراهیمی و روزبه چشمی از این بازیکنان به شمار می‌روند. 

ابراهیم زاده گفت: وقتی بازیکنی کارت دریافت کند، نگران است که کارت دوم را دریافت کند و به همین دلیل قدرت و جسارت درگیری از آنها گرفته می‌شود اما این اتفاق در بازی ما صورت نگرفت.

وی افزود: آیا امروز بچه های ما تشویق شدند و آیا مثل قبل بود؟. همیشه هواداران سپاهان وقتی تیم من در زمین بود در هر شرایطی، تشویق می‌کردند. همه می‌دانستند که این بازی آخر ماست و تیم ما حذف نمی‌شود و آبرومندانه از زمین بیرون آمدن چقدر مهم است و بدون شک می‌توانستیم به گونه دیگری از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: یک باشگاه، بازیکنان، کادر فنی و اجرایی و هواداران، اگر همه با همدیگر کمک کنند، می‌توانند موفق باشند و هیچ کدام به تنهایی نمی‌توانند. هوادار بدون بازیکن و یا بازیکن بدون هوادار فایده‌ای ندارد. من یکی از هواداران و باشگاه سپاهان هستم و آنها نیز سرمایه‌های سپاهان هستند که باید روی آنها برنامه‌ریزی شود.

وی تصریح کرد: هواداران سپاهان همیشه برای من قابل احترام هستند و راه‌حل‌های دیگری برای انتقاد هم وجود ندارد.

ابراهیم زاده اعلام کرد: قبل از شروع بازی اسم قلعه‌نویی را بر زبان آوردند و باشگاه حق دارد هر مربی را در تیم بیاورد اما سوال من این است که جایگاه این صحبت‌ها اینجاست یا خیر و به نظرم باید روی اینگونه بحث‌ها دقت اجتماعی و فرهنگی بیشتری به خرج داد.

وی اضافه کرد: بعد از بازی استقلال خوزستان من به بازیکنان گفتم که همه یک خانواده هستیم؛ اگر بازی را ببازیم، به شکل‌های مختلفی با شما برخورد می‌شود و من به عنوان مربی، نکات فنی را مطرح می‌کنم و در تلاش برای حل مشکلات و اشتباهات هستم. باشگاه و هیئت‌مدیره هم در تنها برخورد جریمه می‌کنند اما برخورد هوادار سبک‌های مختلفی نظیر اعتراض، داد و بیداد، صحبت کردن و موارد دیگر است و همه باید این را تحمل کنند. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باور من این است که با داشته‌های سپاهان و شرایط تیم، شرایط تیم نباید به گونه‌ای باشد که فاجعه دیگری داشته باشیم و به نظرم چند هفته قبل توانستیم این شرایط را جمع کنیم و از سه هفته قبل این اتفاق صورت گرفت. 

وی افزود: جلساتی با باشگاه سپاهان داشته‌ام و هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی صورت گرفته است. من هم یکی از گزینه‌ها هستم.

ابراهیم زاده گفت: باید ببینیم که شروع شعارهای هواداران از چه جایی بود و چرا این شعارها علیه ما سر داده شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.